اخطار نهایی No Camp; مهاجم بارسلونا هو شد

شب گذشته و قبل از شروع بازی با پوماس مکزیک در جام خوان گمپر و زمانی که اسامی مربیان و بازیکنان بارسلونا در ورزشگاه اعلام شد، هواداران نیوکمپ مارتین بریتویت را هو کردند. او تنها بازیکنی بود که مورد اعتراض هواداران قرار گرفت. در عوض ژاوی، پدری و روبرت لواندوفسکی به شدت تشویق شدند. ساموئل اومتیتی ​​دیگر بازیکن لیست مازاد بارسلونا است که قصد جدایی ندارد اما در بازی دیروز حضور نداشت.

بریتویت در زمستان 2020 پس از مصدومیت شدید عثمان دمبله، با قراردادی به ارزش 18 میلیون یورو و دو سال دیگر از لگانس به خدمت گرفت. شاید شکایت مهاجم دانمارکی برای بارسلونا دردسرساز باشد اما در صورت پابرجا ماندن مخالفت های این بازیکن، باشگاه کاتالان به صورت یک طرفه قرارداد او را فسخ خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بارسلونا از مهاجم دانمارکی خواسته بود تا با دریافت درصدی از دستمزدش قراردادش را فسخ کند، اما او اصرار دارد که حقوق کامل خود را تا سال 2024 می خواهد. مدیران بسیار عصبانی بارسا قصد دارند به طور یکجانبه قرارداد بریثویت را فسخ کنند و مشکلی با شکایت احتمالی این بازیکن ندارند.


سرویس خبر شماره: 1837313
17 اوت 1401 در 11:01 ب.ظ
7.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

هواداران بارسلونا شب گذشته مارتین بریتویت را قبل از بازی تیم محبوبشان مقابل پوماس مکزیک در جام خوان گمپر هو کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارتین بریتویت اکنون بیش از هر زمان دیگری می داند که دیگر جایی برای او در بارسلونا نیست و باید به دنبال تیم دیگری باشد. او که جایی در افکار ژاوی ندارد و به او گفته شده باید از بارسا برود، باز هم نمی خواهد برود. هفته گذشته دیاریو اسپورت نوشت که مذاکرات بارسلونا با مدیر برنامه های بریثویت شکست خورده است.