اداره کل ورزش خوزستان پشت سر استقلال آمد (تصویر)

در نامه مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان خطاب به میرشاد مجدی که نسخه ای از آن برای مسئولان شهرستان و استان نیز ارسال شده، تغییر احتمالی، غیرکارشناسی تشخیص داده شده و رئیس از فدراسیون خواسته شد که مداخله کند و از آن جلوگیری کند. حمید بنی تمیم در این نامه از مجدی خواسته است تا در فصل جاری با نام استقلال و در شهر ملاثانی به عنوان نماینده خوزستان به فعالیت خود ادامه دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نماینده استقلال ملاثانی در مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر حضور نداشت اما نماینده پرسپولیس خوزستان که مدعی امتیاز دادن به استقلالی ملاثانی بود در این مراسم حضور داشت. ماجرا از این قرار است که پرسپولیس خوزستان برای کسب سهمیه خود اقدام کرده و می خواهد با نام خود در شهر دزفول در فصل جدید این مسابقات شرکت کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماجرای تغییر نام نماینده خوزستان در لیگ یک یکی از مهم ترین اتفاقات قرعه کشی این فصل بود. استفاده از نام استقلال ملاثانی یا پرسپولیس خوزستان شبهاتی را به وجود آورده که حالا واکنش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان را در پی داشته است.

اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با ورود به موضوع سهمیه لیگ یک این استان خواستار ادامه فعالیت استقلال خوزستان شده است.

در شرایطی که گفته می شود شانس حضور پرسپولیس خوزستان در مسابقات بیشتر از استقلال ملاثانی است، همه چیز به نظر نهایی فدراسیون فوتبال بستگی دارد. البته به نظر می رسد اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خواهان ادامه فعالیت استقلال ملاثانی است.


سرویس خبر شماره: 1837631
20 مرداد 1401 ساعت 00:30
2.7 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

در نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال؛