ادامه بازی با ولز: ایران با 12 بازیکن بازی کرد!

اما صحنه خاص بازی امروز در حالی رقم خورد که سردار آزمون پس از پاس عالی احسان حاج صفی با دروازه بان ولزی تک به تک شد. دقیقاً در آن لحظه یکی از بازیکنان ایران روی نیمکت آنقدر برای گل شدن آن توپ لحظه شماری می کرد که ناآگاهانه وارد زمین شد و حتی جلوی کمک داور برای اولین واکنش ها از آن بازیکن ایرانی خواست تا زمین را ترک کند. .

کی روش با حضور مجدد روی نیمکت تیم ملی باز هم همان حس قدیمی را در بین بازیکنان ایجاد کرد تا جایی که امروز و در بازی ایران با ولز بار دیگر نمونه هایی مانند استرس عجیب شجاع خلیل زاده و سامان قدوس وجود داشت. در دقایق پایانی بازی بدون حضور او یک دقیقه در ترکیب ایران تا این لحظه در مسابقات حضور داشت.


سرویس خبر شماره: 1855547
04 دسامبر 1401 در 09:07 ب.ظ |
12.1 هزار |

0نقطه نظر

اتحاد و یکپارچگی بازیکنان داخل و خارج از زمین در شرایط تک به تک سردار آزمون اریشمی دیده شد.

ادامه بازی با ولز: ایران با 12 بازیکن بازی کرد!

اگرچه این به گل تبدیل نشد و با بدشانسی ولز دو بار تیرک دروازه به لرزه افتاد، اما این میزان همفکری بازیکنان تیم ملی نکته جالبی بود که از این صحنه باقی ماند. درست مثل عکس گل رضا گوچان نژاد در بازی فینال جام جهانی 2014 برزیل مقابل کره با حضور محمدرضا خلطبری.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از نکات مثبت کارلوس کی روش در دوران حضورش روی نیمکت تیم ملی، ایجاد وحدتی مثال زدنی بین تمامی بازیکنان حاضر در اردو اعم از همیشگی تا ذخیره بود.