ادامه ماجراجویی مس برای بقا با چهره های جدید

مس کرمان با حضور چهره های جدید در ترکیب خود تمام تلاش خود را برای بقا در لیگ برتر انجام داد.

ادامه ماجراجویی مس برای بقا با چهره های جدید

هم اکنون با حضور هر چه بیشتر مس کرمان های جدید در ترکیب این تیم و هماهنگی بیشتر آنها با اعضای قبلی، به نظر می رسد عملیات فرار مس کرمان در فصلی که بقا هدف نهایی این تیم است. در بازی های آینده با قدرت بیشتری دنبال شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

عملکرد خوب بورا، دیگر بازیکن خارجی مس کرمان و همچنین سایر اعضای این تیم، همگی پوست صورت مس کرمان را به خوبی نشان می دهد تا مشخص شود چرا سرمربی این تیم، فرزاد حسین خانی بنابراین مشتاق جذب بازیکنان جدید برای تیمش است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال مس کرمان پس از شکست مقابل پیکان و استقلال با وجود عملکرد نسبتا خوب خود، در بازی با گل گهر، اجازه تکرار این ماجرا را برای خود ندارند و در زمین حریف، بازی خوب با گل دقیقه 97 یک امتیاز اضافه کرد.

بازی های خوب مس کرمان مشخصا حاصل اضافه شدن مهره های جدید این تیم است که هفته به هفته بیشتر خود را به ترکیب مس کرمان دعوت می کنند. در حالی که فرزاد جعفری بازیکن جدید مس کرمان در اولین بازی رسمی خود با پیراهن این تیم روی دروازه تیمش موثر بود، معین عباسیان و ران تنگیک که به تازگی به این تیم اضافه شده اند از عناصر موثر تیم مس کرمان در این بازی هستند. آنها یک بازی بودند.

مس کرمان در این دیدار نیز مانند دیدارهای گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و این عدد در دیدارهای گذشته برای هواداران این تیم فوق العاده دلگرم کننده بود. هواداران مس کرمان اکنون بیش از هر زمان دیگری امیدوارند که بازی های خوب این تیم با امتیاز همراه باشد.


سرویس خبر شماره: 1869735
22 فوریه 1401 @ 11:29 ق.ظ |
472

0نقطه نظر

حسینخانی ترکیب تیمش را تغییر داد