ادبیات گل محمدی تکراری است/ آیا واقعاً می توان با برندهای پرسپولیس و استقلال پول درآورد؟



قصد تکرار اظهارات یحیی گل محمدی را نداریم. صحبت های سرمربی پرسپولیس را شنیدید و تقریبا همه چیز را گفت.

اکنون زمان تحلیل سخنان یحیی است. او در هر دری صحبت می کرد و شما در هر بخش تعابیر مختلفی از معنای او شنیدید که ممکن است درست یا نادرست باشد. به هر حال اینها نظرات سرمربی پرسپولیس است و خودش مسئول آن است اما…

صرف نظر از مشاجره با مردم، اختلاف نظر با هیئت مدیره و بحث پول، یک حقیقت تلخ مدام در صحبت های گل محمدی تکرار می شد. جایی که او شعار همیشگی خود را تکرار کرد «برند پرسپولیس باید درآمدزا باشد». مهم نیست چرا گل محمدی چنین گفته و با چه کسانی مشکل دارد، مشکل استفاده از همین عبارت است. آیا این جمله صحیح است؟ آیا با برندهای استقلال و پرسپولیس می توان درآمدزایی کرد؟

اگر این موضوع صحت دارد پس چرا به قول گل محمدی سرمایه کسانی که با شعار یکسان و با علامت «عضو اقتصادی» وارد هیئت مدیره دو باشگاه شده اند به دنبال احقاق حق خود هستند؟ مگر نیامده اند با این برند پول در بیاورند؟ «علی خاطر» این جمله را که در این سال‌ها از تمام مدیران استقلال و پرسپولیس شنیده‌ایم تکرار کرد که قوانین اجازه درآمدزایی به این دو باشگاه را نمی‌دهد. پس اگر فرض کنیم که آیین نامه دست و پای مدیر این دو باشگاه را بسته است، چرا یحیی گل محمدی که همه چیز را از نزدیک می داند، این نخ را برمی دارد؟

یا شاید واقعاً امکان کسب درآمد وجود دارد؟ شاید فقط مدیرانی که برای این دو باشگاه انتخاب می شوند این توانایی را ندارند! انگار در هر دو صورت باید یقه یکی را گرفت…

همه می دانیم که سران این دو باشگاه قبل از آمدن شعار درآمدزایی می دهند و بعد از آمدن فقط می پرسند که چرا دولت به رقبای ما پول می دهد نه به ما! در واقع همان مدیریت هزینه که همه می دانیم یعنی چه! اگر چنین است، چرا ادعا می کنیم که حرفه ای هستیم؟ هر کدام از ما روی این صندلی می نشینیم و بلدیم پول خرج کنیم و با ستاره ها عکس بگیریم!

اما آیا واقعا دولت باید پول بدهد یا رهبران باید خودشان پول در بیاورند؟ چرا همه می گویند در زمانی که دور هستند باید پول تولید کنند، اما وقتی به دفتر مرکزی خود می رسند می گویند قوانین اجازه نمی دهد؟ بالاخره کی راست میگه یحیی یا مدیران؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال