ادرسون: باورم نمی شود آلیسون به تیم ملی دعوت نشده باشد


سرویس خبر شماره: 1897116
آوریل 03, 1402 در 12:58 ب.ظ
10.1 هزار |

0نقطه نظر

دروازه بان سیتی در مورد دلیل غیبت این بازیکن گفت: “دقیقا نمی دانم چرا او دعوت نشده است، اما شاید به خاطر فرصت دادن به جوانان است. بازیکنان. اما ما باید تلاش کنیم، با تمام وجود بجنگیم و به این واقعیت توجه کنید که هر روز یک بازیکن جدید وجود دارد که می تواند این مسئولیت را بر عهده بگیرد. هنوز خیلی زود است که در مورد من به عنوان شماره یک در برزیل صحبت کنیم. C همیشه شروع یک فصل مهم است و امیدوارم بتوانم آن را در بهترین شرایط شروع کنید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

او 61 بازی برای تیم ملی کشورش انجام داد و نقش مهمی در قهرمانی این تیم در کوپا آمریکا 2019 داشت و رقابت بین او و ادرسون همیشه در طول سال‌ها ادامه داشته است.

1834734

ادرسون دروازه بان برزیلی منچسترسیتی از غیبت آلیسون بکر در لیست تیم ملی این کشور شوکه شده است.

ادرسون: باورم نمی شود آلیسون به تیم ملی دعوت نشده باشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برزیل در این وقفه از بازی های داخلی روز شنبه تنها یک بازی دوستانه به مصاف مراکش خواهد رفت و لیست میهمانان این دیدار نیز چند روز پیش اعلام شد.

ادرسون در گفتگو با خبرنگاران در مورد غیبت آلیسون گفت: “لحظه اولی که لیست را دیدم، گیر کردم؛ اما در نهایت تصمیم سرمربی است. هر کسی انتخاب خود را دارد. فکر می کردم او در این لیست باشد. اما اینطور نشد.”

رامون منزس که در حال حاضر هدایت این تیم را برعهده دارد، انتخاب های عجیبی برای این لیست داشته است که شاید یکی از تکان دهنده ترین آنها غیبت آلیسون باشد که از سال 2016 همیشه دروازه بان شماره یک برزیل بوده است.