ادعای بزرگ؛ رونالدو هفته آینده به رم خواهد پیوست


سرویس خبر شماره: 1831460
9 جولای 1401 ساعت 21:00
38.4K امتیاز خبر|

27نظرات

این بازیکن سابق رم در مصاحبه خود گفت: من از منابع مختلف نزدیک به باشگاه می دانم که رم در تلاش برای به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو است و 7 جولای، پنجشنبه هفته آینده، ممکن است روزی باشد که قرارداد او را اعلام کند.“.

دی لیویو ادامه داد: اخیرا با یکی از دوستانم که در یک شبکه تلویزیونی کار می کند صحبت می کردم، او به من گفت که چند روز پیش رونالدو را در حال شام با رئیس یک باشگاه مهم دیده است. بازار نقل و انتقالات واقعاً خوب بوده است. اخیراً جالب است و در این بازار هر چیزی ممکن است. از یک منبع آگاه و موثق که یکی از دوستانم است شنیدم که رم به هر قیمتی که شده، کریستیانو را به خدمت می گیرد. جزئیات مالی هنوز مشخص نیست، اما می دانم که رونالدو قطعا یونایتد را ترک خواهد کرد“.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یکی از بازیکنان سابق باشگاه رم در بیانیه ای باشکوه مدعی شد که این باشگاه به عقد قرارداد با کریستیانو رونالدو نزدیک است و ستاره پرتغالی هفته آینده به رم خواهد پیوست.

این در حالی است که اریک تنهاچ، سرمربی منچستریونایتد بارها تاکید کرده است که رونالدو یکی از ارکان برنامه او برای شیاطین سرخ است و امسال اولدترافورد را ترک نخواهد کرد، اما ادعای این بازیکن سابق رم آنقدر بزرگ است که اگر محقق او را بزرگترین بمب نقل و انتقالات جدید امسال می نامند.

آنجلو دی لیویو بازیکن سابق رم در مصاحبه با رادیو ایتالیایی Retesport اظهارات بزرگی را بیان کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از بازیکنان سابق آ اس رم در گلایه ای بزرگ مدعی شد که این باشگاه ایتالیایی در تلاش برای جذب کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد است و او می تواند هفته آینده در رم حاضر شود و رسما لباس جالوروسی را به تن کند. پیراهن .