ادعای بزرگ: آقایی پور در ایران است!


سرویس خبر شماره: 2051887
10 جولای 1403 در 4:46 ب.ظ.
43.8K امتیاز خبر|

26نقطه نظر

توضیحات مدیرعامل استقلال خوزستان درباره یک بازیکن

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان مدعی شد محمدجواد آقایی پور در ایران حضور داشته و به خارج از کشور نرفته است.

بیانیه بزرگ: آقایی پور در ایران است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با این شرایط همه شواهد حاکی از توافق نهایی محمدجواد آقایی پور با باشگاه اورنبورگ روسیه است، اما همچنان شایعات زیادی درباره این بازیکن و تیم آینده اش وجود دارد.

در همین رابطه عکسی از آقایی پور در فرودگاه در فضای مجازی منتشر شد و بسیاری مدعی شدند این عکس قبل از خروج این بازیکن از ایران به روسیه گرفته شده است. اما سران استقلال خوزستان مدعی هستند این سوال صحت ندارد و آقایی پور در ایران حضور دارد.

کیوان بابادی، مدیرعامل استقلال خوزستان نیز با تایید این موضوع که آقایی پور به روسیه سفر نخواهد کرد، همه چیز را به آینده موکول کرد. بابادی درباره سفر آقایی پور به روسیه به آنا گفت: او در مورد پیشنهاداتش فکر می‌کند و ما به او حق انتخاب دادیم. هرجا که راحت‌تر می‌توان رفت.

او ادامه داد: استقلال، پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد دادند. برای حفظ منافع باشگاه استقلال خوزستان با او همکاری خواهیم کرد. او در ایران است و جایی نرفته است. »

مدیرعامل استقلال خوزستان درباره عکس منتشر شده آقایی پور در فرودگاه نیز گفت: «امروز ظهر در فرودگاه بودم، شاید به استقبال یکی از دوستانش رفته، شاید عکس مربوط به گذشته بوده و امروز منتشر شده است، آقایی پور در ایران حضور دارد و پیشنهاداتش را بررسی می کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی