ادعای تلخ پاری سن ژرمن; جذب راموس اشتباه بود

لئوناردو در مورد وضعیت این بازیکن به روزنامه فرانسوی اکیپ گفت: ما راموس را به خدمت گرفتیم و او هیچ مشکل فیزیکی نداشت. اما او تاکنون تنها پنج بازی انجام داده است. متأسفانه تصویری که از او داشتیم عملی نشد. این شرایط برای او و همه سخت است.»
مدیر ورزشی پاری سن ژرمن با اشاره به اینکه تا قبل از پایان فصل تصمیم دقیقی گرفته نخواهد شد، گفت: بازی نکردن او را از یافتن جایگاه رهبری منع کرد. منتظر نتیجه نهایی خواهیم بود. این فصل هنوز تمام نشده است، اما من از قبول مسئولیت اشتباهاتی که مرتکب شدم نمی ترسم. ناصر کاملا به من اعتماد دارد. این به من قدرت زیادی داد و از این بابت از باشگاه تشکر می کنم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، راموس سرانجام پس از 16 سال حضور در رئال مادرید در ژوئن 2021 از این تیم جدا شد و با این باشگاه به جام های مختلف لیگ دست یافت.
پی اس جی بلافاصله این مدافع اسپانیایی را به عنوان بازیکن آزاد خرید و موفق شد این بازیکن 35 ساله را به خدمت بگیرد، اما دوران حضور او در پایتخت فرانسه با مصدومیت های متعددی همراه بود.
راموس شش ماه قبل از ترک تنها چهار بازی برای رئال انجام داده بود، اما پاری سن ژرمن تصمیم گرفت او را با قراردادی دو ساله به خدمت بگیرد و او با مائوریسیو پوچتینو انتظارات را نداشت.


سرویس خبر شماره: 1813574 |
13 اردیبهشت 1400 ساعت 09:58 |
18,197 |

7نظرات

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، تلویحا تایید کرده است که خرید سرخیو راموس اشتباهی از سوی باشگاه بوده است.