ادعای جالب Bild; دستیار دوم آنچلوتی، تونی کروس!

کلید پیروزی بزرگ رئال مادرید مقابل منچسترسیتی، تعویض کارلو آنچلوتی در دقیقه 68 بود. جایی که سرمربی ایتالیایی این روزها ستاره خود را فرستاده، رودریگوی فوق قرضی خود برای جانشینی تونی کروس است. رودریگو در دقایق 90 و 91 موفق شد دو بار به خیره کننده ترین شکل ممکن دروازه منچسترسیتی را باز کند. کریم بنزما سپس گل سوم رئال مادرید را از ضربات پنالتی به ثمر رساند تا شاگردان کارلو آنچلوتی، لیورپول، فینال لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر برساند.

بیلد مدعی شده است که تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید شب گذشته پس از تعویض، نقش جدیدی در این تیم بر عهده گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لقب پادشاهان رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا جای تعجب ندارد. این باشگاه پرافتخارترین تیم این تورنمنت است و بسیاری معتقدند رئال مادرید تیم دیگری را در لیگ قهرمانان اروپا نشان می دهد. درست مانند بازی دیشب مقابل منچسترسیتی که در آن لوس بلانکوس موفق شد یکی از دیدنی ترین کامبک های لیگ قهرمانان را رقم بزند.

اما هافبک آلمانی رئال مادرید در بازی شب گذشته مقابل منچسترسیتی نقش جدیدی را ایفا کرد. بر اساس گزارش جالبی که مجله آلمانی Bild منتشر کرده است، پس از اینکه تونی کروس در دقیقه 68 جایگزین رودریگو شد، دستیار کارلو آنچلوتی شد. بر اساس این گزارش، هافبک آلمانی پس از تعویض در نقش دستیار آنچلوتی و پسرش داویده ظاهر شد و حتی در تصمیمات تعویضی رئال مادرید در جریان بازی شب گذشته مقابل منچسترسیتی نیز نقش داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822805 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 20:55 |
4,108 امتیاز خبر|

0نظرات