ادعای جنجالی بازیکنان پرسپولیس در خصوص قضاوت ذوب آهن/ سوت مهلت اساسی لحظه آخری خبرساز شد!

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی می گویند بازی زمانی به پایان رسید که داور در ثانیه آخر گل قاطع سرخ ها را به ثمر رساند. در آن لحظه ترابی می توانست تمیرف را در موقعیت گل قرار دهد و او با دروازه بان حریف تک به تک شود اما داور سوت زد. با وجود اینکه هیچ یک از اشتباهاتی که باعث چنین تصمیمی می شود در این صحنه اتفاق نیفتاده است. یعنی مهاجمان پرسپولیس در منطقه آفساید نبودند و خطایی رخ ندادند. بازی ادامه پیدا کرد و داور بلافاصله سوت بازی را دمید و چند ثانیه بعد بازی تمام شد. جالب اینجاست که تا این لحظه مشخص نشده است که چرا داور مسابقه بازی را متوقف کرده است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در بازی پرسپولیس و ذوب آهن صحنه های مشکوکی از داوری رخ داد که کارشناسان داوری شب گذشته و امروز به بحث و تبادل نظر پرداختند و در مورد هر صحنه نظرات مختلفی اعلام شد.

یکی از تاسف بارترین صحنه های داوری در بازی پرسپولیس و ذوب آهن مربوط به سوت داور در آخرین لحظه بازی است که مشخص نبود دلیل توقف بازی چیست و به همین دلیل ، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی معتقدند در آخرین ثانیه های بازی پرسپولیس و ذوب آهن داور سوت زد. توسط پرسپولیس مشخص شد.

اما موضوع این است که هنوز هیچ نظری در مورد یکی از مشکوک ترین تصمیمات بنیاد داده نشده است. نگاهی دوباره به لحظات پایانی بازی ذوب آهن و پرسپولیس نشان می دهد در حالی که مهدی ترابی و تمیرف با دروازه بان حریف تک به تک شده بودند، فنادی فر ناگهان سوت زد و مانع از ادامه بازی شد.