ادعای جنجالی بازیکن در رختکن پرسپولیس پس از باخت سپاهان/ دلیل باخت بزرگ قرمزها فاش شد!

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی خود در سال 1401 در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان رفت، اما در حالی که این تیم به دلیل اخراج پریرا نزدیک به 50 دقیقه با 10 نفره بود، در لحظات پایانی بازی، دروازه این تیم به روی سپاهان باز شد. علاوه بر پیروزی در این دیدار حساس رتبه اول جدول لیگ برتر را تثبیت خواهد کرد.

لیدرهای پرسپولیس پاداش دو برد مقابل تراکتور و نفت مسجد سلیمان را به حساب سرخپوشان واریز کرده اند تا در آستانه عید نوروز پاداش دو برد اخیر خود را پس از باخت مقابل سپاهان دریافت کنند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

این اختلاف در رختکن به پایان رسید اما نکته جالب اقدام باشگاه پرسپولیس بود که فردای شکست مقابل سپاهان مبلغ 30 میلیون تومان به عنوان پاداش به حساب هر بازیکن واریز کرد.

شکست تلخ پرسپولیس در این بازی و دوری تیم برتر جدول نه تنها ذائقه پرسپولیسی ها را ترش کرد، بلکه اتفاقی در رختکن این تیم افتاد که رختکن سرخپوشان را تحت فشار قرار داد. برای یک زمان معین

زمانی که بازیکنان پرسپولیس به رختکن رفتند، علیرضا بیرانوند دروازه بان این تیم به پرداخت نشدن پاداش این تیم واکنش نشان داد و از مسئولان پرسپولیس گلایه کرد. بیرانوند در حضور یکی از مسئولان باشگاه دلیل باخت پرسپولیس مقابل سپاهان را عدم پرداخت پاداش این تیم دانست و معتقد بود به دلیل پرداخت نشدن پاداش ها، بازیکنان از وضعیت روحی خوبی برخوردار نیستند. و مقابل سپاهان شکست خورد!