ادعای جنجالی درباره مهاجم محبوب استقلال/ همیشه عاشق پرسپولیس بود/ تکلیفش به زودی مشخص می شود

آخرین اخبار حاکی از آن است که طرفین بر سر مسائل کلی به توافق رسیده اند و ظاهرا مشکل خاصی وجود ندارد و همه منتظر این مهاجم اهل مالی هستند که پس از دو فصل حضور در استقلال راهی قطر و تیم الغرافه شد و حالا بازیکن آزاد است. سفر به تهران و عقد قرارداد با پرسپولیس.
در این میان البته شایعه عجیبی نیز به وجود آمد. دیاباته در جریان مذاکره با سران پرسپولیس گفت که اگر به پرسپولیس برود تهدید شده است ممکن است اتفاقی برایش بیفتد و او هم به دلیل نبود امنیت ترجیح می دهد به این تیم نرود. در همین رابطه با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفت و گو کردیم. درویش با تاکید بر اینکه هنوز حضور مهاجم سابق استقلال در پرسپولیس قطعی نشده است، درباره نگرانی شیخ از کمبود امنیت گفت: اینها همه شایعاتی است که آنها درست می کنند، خود دیاباته به ما گفت که می خواهد به ایران برگردد و در ایران بازی کند. دوباره لیگ برتر.”
وی افزود: دیابات به ما نگفته که استقلالی ها او را تهدید کرده اند و فقط گفته اند که حتی زمانی که برای استقلال بازی می کرد، پرسپولیس را به عنوان یک تیم خوب دوست داشت و برای این تیم احترام زیادی قائل بود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت و گوی کوتاه خود به مشخص شدن حضور دیاباته در پرسپولیس تا پایان هفته جاری اشاره کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پرسپولیس همچنان در حال مذاکره با شیخ دیاباته برای جذب مهاجم سابق استقلال و بستن پرونده نقل و انتقالات خود حداقل تا نقل و انتقالات زمستانی است. گفته می شد کاوه رضایی هم گزینه آنهاست اما مسئولان باشگاه به صراحت اعلام کرده اند که با این بازیکن مذاکره نکرده اند و روز گذشته خبر رسید که مهاجم آبی ها به دلیل لیست کامل استقلال راهی تبریز شده و به تراکتورسازی پیوسته است. چاره ای جز دیابت نیست.