ادعای جنجالی سایپا: پنالتی های ما را نمی بینند!

باشگاه سایپا با صدور بیانیه ای خواستار اجرای عدالت از کمیته داوران لیگ یک شد.

ادعای جنجالی سایپا: پنالتی های ما را نمی بینند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سایپا که در حال حاضر با 31 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد، با صدور بیانیه ای به داوری هفته های اخیر اعتراض کرده است.

این در حالی است که اگر تنها یکی از این پنالتی ها اعلام می شد می توانست مقام دوم را تثبیت کند و همچنین اختلاف امتیازی مناسبی با سایر تیم های بعدی داشته باشد. به همین منظور این باشگاه ضمن تاکید بر سلامت جامعه داوری و قبول این واقعیت که اشتباهات انجام شده صرفا خطای انسانی بوده و بس، از کمیته محترم داوران درخواست دارد تا از تضییع حقوق باشگاه و همچنین اتلاف سرمایه، دقت نظری برای در دستور کار قرار دادن ویژه و جدیت به ویژه در دیدارهای باقی مانده از نیم فصل دوم تا علاوه بر عدالت در حق همه تیم ها، جامعه داوری کشور را نیز از اتهامات مختلف پاک کند. “

1797985



مجله اخبار فوتبال داخلی 1797986

در این بیانیه آمده است: باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا از اولین روزی که در جغرافیای فوتبال ایران اعلام موجودیت کرد تا امروز که بیش از سه دهه از فعالیت آن می گذرد، همواره در مسیر اخلاق حرکت کرده است. و از پرداختن به سوالات دشوار خودداری کرده است. اما متأسفانه این عمل خوب ظاهراً مورد سوء تفاهم برخی از دوستان قرار گرفته است که در داوری این تیم به خصوص در نیم فصل دوم قابل مشاهده است.


سرویس خبر شماره: 1868387
14 فوریه 1401 @ 7:28 ب.ظ
149

2نقطه نظر

اگر آنها داشتند، ما با اختلاف دوم می شدیم

در تصاویری که توسط معاونت رسانه ای باشگاه تهیه و در اختیار رسانه های گروهی قرار گرفته است، مشخص است که حداقل سه پنالتی واضح برای این تیم به خصوص در دو دیدار اخیر حذف شده است. برنامه فوتبال و همچنین آرشیو داوری این برنامه همگی این نکته را تایید می کنند.