ادعای خیابانی عجیب: من اسکرین شات از کیروش دارم!

خیابان: قول می دهم اسکرین شات کی روش با بازیکنان را به شما نشان دهم.

بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران نیز از جمله سوالات دو مجری این برنامه بود که مهدی تاج با جواد خیابانی و رسول مجیدی به اصطلاح پینگ پنگ گفت وگویی انجام داد که جواد خیابانی در این خصوص گفت و گو کرد. اظهارات عجیب درباره وجود سند تصویری از گفتگوی کی روش با بازیکنان در خصوص بازگشتش به تیم ملی قبل از حضور تاج منتشر شد. در ادامه گفتگوی سه جانبه مهدی تاج و مجریان برنامه در این خصوص را می خوانید:


سرویس خبر شماره: 1860209
28 دسامبر 1401 در 10:18 ب.ظ
40.8K امتیاز خبر|

11نقطه نظر

جواد خبانی در گفتگو با تاج قول داد اسکرین شات های صحبت های کی روش با بازیکنان تیم ملی را فاش کند!

ادعای خیابانی عجیب: من اسکرین شات از کیروش دارم!

تاج پادشاهی: بعد از تمام شدن بازی ها، بازیکنی می گوید: «من خودم نگهش می دارم». اگر چیزی هست پیدا کنید و بگویید. من که در راس فدراسیون هستم و حدود ده روز با آنها در اردو بودم، هیچ چسبندگی بین آنها ندیدم که به مربی اصلی اجازه دهد دیگری را نگه دارد یا رد کند.

مجیدی: اگر فکر می کنید بازیکنان نقشی در حضور سرمربی ندارند پس چرا سردار آزمون گفت من خودم از ماندنش مطمئن می شوم؟ به نظر می رسد مانند نبض است که همه انجام داده اند، من هم همینطور.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در ویژه برنامه جام جهانی شبکه ورزش به سوالات جواد خیابانی و رسول مجیدی مجریان این برنامه که در بسیاری از موارد مربوط به تیم ملی بود، پاسخ داد.