ادعای سایت بلژیکی: قلی زاده به قاسم پاچا پیوست

طبق اخبار رسیده از اطرافیان قلی زاده این قرارداد نهایی شده است. برخی از باشگاه های معروف ایرانی نیز این وینگر را در رادار خود داشتند اما قاسم پاشا تیمی خواهد بود که با او قرارداد بسته است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که پنجره نقل و انتقالات شب گذشته در بلژیک بسته شده بود، رسانه های این کشور مدعی شدند علی قلی زاده بر سر همه شرایط با شاگردان قاسم پاشا به توافق رسیده و به زودی قراردادش امضا خواهد شد.

این رسانه در ادامه نوشت: به ثمر رساندن 23 گل و 26 پاس گل در 143 بازی. در سال هایی که علی قلی زاده برای شارلوا بازی می کرد مهره مهمی برای این تیم بود و توانایی های خود را نشان می داد اما حالا به دلایلی سابقه حضور او در گروه گورخرها رو به پایان است.

علی قلی زاده از سال 2018 برای شارلوا بازی می کند اما اکنون به فوتبال ترکیه روی آورده است. قاسم پاشا تیمی است که توانست این بازیکن را بگیرد.

1797152

با وجود اینکه پنجره زمستانی در بسیاری از کشورهای مطرح اروپایی بسته است اما بازار نقل و انتقالات ترکیه هفت روز دیگر باز است و قلی زاده مشکلی برای عقد قرارداد رسمی با این تیم ندارد.قاسم پاشا.

یک رسانه بلژیکی مدعی شده است که علی قلی زاده با قراردادی قرضی راهی تیم قاسم پاشا شده است.

ادعای سایت بلژیکی: قلی زاده به قاسم پاچا پیوست


سرویس خبر شماره: 1867979
12 فوریه 1401 @ 1:29 بعد از ظهر |
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با قرارداد وام و امکان خرید دائم

رسانه معروف بلژیکی voetbalkrant از جدایی نهایی قلی زاده خبر داد و نوشت: پرونده به پایان رسید، وینگر شارلوا پس از به ثمر رساندن 23 گل و دادن 26 پاس گل، کشور را ترک کرد.

1797151

همه چیز باید قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات انجام شود، اما به نظر می رسد این انتقال با یک قرارداد قرضی با گزینه دائمی برای خرید نهایی شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی