ادعای ستاره سابق نصر: رونالدو از من خواست بمانم!


سرویس خبر شماره: 1869243
19 فوریه 1401 ساعت 09:57
5.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

وینسنت ابوباکار ستاره سابق نصر مدعی شده است که کریستیانو رونالدو از او خواسته تا به حضورش در این تیم ادامه دهد.

ادعای ستاره سابق نصر: رونالدو از من خواست بمانم!



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، النصر پس از چند هفته تلاش و مذاکره موفق شد در ماه دسامبر رونالدو را به خدمت بگیرد تا یکی از عجیب ترین و غیرمنتظره ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال خاورمیانه را انجام دهد.
حضور رونالدو در این باشگاه عربستانی به این معنا بود که آنها مجبور شدند یکی از بازیکنان خارجی خود را از لیست خارج کنند تا به تعداد بازیکنان خارجی مجاز طبق قوانین لیگ عربستان برسند.
هفته اول دی ماه بود که مشخص شد ابوبکر قرار است از این تیم برود. او قراردادی 2.5 ساله با باشگاه بشیکتاش ترکیه امضا کرد تا در ادامه فصل پیراهن این تیم را بر تن کند.

1791776

این بازیکن در گفتگو با شبکه فرانسوی پلاس در مورد جدایی خود از النصر گفت: وقتی مشخص شد کریستیانو قرار است به تیم ما اضافه شود، قبل از آمدن سرمربی تیم به سرمربی تیم اعلام کردم که قصد جدایی دارم. “وقتی رونالدو آمد، یکی از بازیکنان خارجی باید برود و من می خواستم آن بازیکن باشم.”
ابوبکر درباره رابطه خود با رونالدو گفت: او از من خواست که در نصر بمانم و باشگاه می خواست حداقل تا پایان فصل بمانم اما من می خواستم من را ترک کنم. این باشگاه از من خواست که بمانم و آماده پرداخت حقوق من تا پایان فصل بود. جدایی تصمیمی است که خودم گرفتم.