ادعای سرمربی دورتموند: هلند یک قدم با یونایتد فاصله داشت

هانس یواخیم واتزکه، نایب رئیس بروسیا دورتموند مدعی شد که ارلینگ هالند قرار است در ژانویه 2020 به منچستریونایتد برود.

واتسکه به تاک 19:09 گفت: با قراردادن بند فسخ قرارداد این بازیکن موافقت کردیم. در غیر این صورت او آماده است تا پیراهن منچستریونایتد را بپوشد و به تیم ملحق شود.
مشخص شد مشکل اصلی عدم پیوستن هلند به یونایتد، عدم توافق بر سر بند فسخ قرارداد او بوده است.
گفته می شود بند فسخ این بازیکن 75 میلیون یورو است و تابستان امسال فعال خواهد شد. هلند در دو فصل و نیم حضورش در دورتموند موفق شد در 86 بازی 82 گل به ثمر برساند و حالا به یکی از جذاب ترین ستاره های فوتبال جهان تبدیل شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، درخشش هلند در ردبول سالزبورگ مورد توجه بسیاری از باشگاه های اروپایی قرار گرفت و آنها را وادار کرد تا برای جذب این بازیکن تلاش کنند.
اوله گونار سولسشر در آن زمان هدایت یونایتد را بر عهده داشت و تصمیم گرفت این هموطن را به خدمت بگیرد و حتی به دیدار او رفت.
اما در آن زمان، چندین رسانه ادعا کردند که اد وودوارد، مدیر وقت یونایتد از انجام این انتقال امتناع کرد، زیرا مبلغ دریافتی از مدیر برنامه هلندی مینو رایولا بسیار زیاد بود و او از انجام این انتقال خودداری کرد.
این موضوع دورتموند را بر آن داشت تا فوراً وارد عمل شود و ستاره نروژی را با قراردادی چهار ساله امضا کند. او حالا قرار است پیراهن منچسترسیتی را برای یونایتد بپوشد تا بیشتر از این بابت پشیمان شود.


سرویس خبر شماره: 1822083 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 11:46 |
5,136 |

0نظرات