ادعای عجیب سرمربی نفت: من آلمانی محسوب می شوم!

وی ادامه داد: در مورد نقل و انتقالات باید بگویم که چهار سال پیش گفتم اعداد در فوتبال ایران حرفه ای شده اما به اشتباه زیاد شده و واقعی نیست. حالا اعداد با اقتصاد کشور همخوانی ندارد. تیمی باز است اما تیمی مثل نفت بودجه محدودی دارد و این رقابت را سخت می کند. مربی باید طبق تفکر خودش بازیکن جذب کند. کرایف در مورد این موضوع گفت آیا یک کیسه پر از پول می تواند در زمین گلزنی کند؟ در ایران هم داریم که استیل آذین با این تیم ستاره سقوط کرد و رئال مادرید آن موقع با این ستاره ها رفتار خوبی نداشت. سلبریتی دست مربی را باز می کند، اما نمی تواند نتیجه را تضمین کند.

پرکاس در پاسخ به این سوال که نفت آبادان در فصول اخیر مربیان صاحب نامی داشته و آیا برای کسب موفقیت های بیشتر نسبت به گذشته برنامه خاصی را دنبال خواهند کرد، گفت: نفت تیمی است که بیش از 50 سال قدمت دارد و برند فوتبالی است. آبادان. . او بازیکنان بزرگی به تیم ملی داد. گذشته برای گذشته است و ما باید به آینده نگاه کنیم. اگر مربی معروفی با عناوین مختلف آمده بود، الان هیئت مدیره با توجه به کارنامه ام به من اعتماد می کند و قطعا برنامه و اهداف کاری داریم. فوتبال ایران برای من فوتبال پیچیده ای نیست. من همیشه فوتبال ایران را تماشا کرده ام. در حال حاضر فوتبال خلیج فارس و حتی آلمان را دنبال می کنم چون هر لحظه ممکن است جذب چنین تیم هایی شوید! قطعا تلاش خواهیم کرد تا نتایج بهتری نسبت به مربیان قبلی کسب کنیم. قرار است با تلاش همه با بازیکنان و مدیران و البته رسانه ها جلو برویم تا نتایج خوبی بگیریم.

پرکاس درباره جذب بازیکنان خارجی توسط این تیم گفت: مراحل جذب بازیکن شامل چند مرحله از جمله بحث مالی و ویزا و البته تضمین سازمان لیگ است که کاملا دست باشگاه را گره می زند. سه بازیکن درخواست ویزا داده اند تا یکی دو نفر را جذب کنیم. اگر موانع برطرف شود، جای خالی را پر می کنیم.

پرکاس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قبلا تجربه داوری داشته و این موضوع چه تاثیری بر شرایط تیم در فصل جدید خواهد داشت، گفت: من در سال 1385 مدرک داوری گرفتم، سوت هم زدم اما بیشتر علاقه مند بودم که قوانین را یاد بگیرم. داوری من همچنین به بازیکنان در مورد قوانین هشدار می دهم. وقتی حرفه مربیگری را انتخاب کردم دیگر قضاوت را کنار گذاشتم.


سرویس خبر شماره: 1835910
آگوست 8, 1401 @ 3:50 بعد از ظهر
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فوتبال ایران برای من پیچیده نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا پرکاس سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشستی خبری در خصوص وضعیت زردپوش آبادانی در فاصله 10 روز مانده به آغاز لیگ برتر گفت. مدیریت نفت را در سه مرحله به دست گرفتیم و از سه طریق بازیکن جذب کردیم. تمدید با بازیکنان، جذب بازیکنان مورد نظر با توجه به فکر و بضاعت مالی تیم، 2-3 بازیکن خارجی هم نیاز داریم. در چند روز آینده تیم را تکمیل خواهیم کرد.

وی در خصوص بازی افتتاحیه فصل جدید مقابل فولاد گفت: فولاد فصل گذشته به بازی های آسیایی رفت و با بازیکنانی که به خدمت گرفته خود را برای مراحل بعدی این رقابت ها آماده می کند. شاید دیدگاه آنها بیشتر آسیایی باشد و از بودجه و امکانات خوبی برخوردار باشند. انتظار داریم یک بازی خوب مقابل آنها داشته باشیم تا دربی خوزستان را با بهترین نتیجه به پایان برسانیم. باید بازی اول را با قدرت و محکم جلو ببریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی نفت درباره اینکه آیا به دنبال ستاره سازی جدید در این تیم خواهد بود یا خیر، گفت: فوتبال حرفه ای یعنی تیمی با پتانسیل بالا را ببندی و در لیگ شرکت کنی. اگر این پتانسیل را در آبادان داشتیم بهتر بود اما اگر نبود قطعا باید اولویت ها را در خوزستان، شهرهای دیگر و در نهایت بازیکنان خارجی برای حضور در لیگ برتر در نظر بگیریم. روند رشد بازیکن یک روزه نیست، اما قطعاً سیاست باشگاه این است که بازیکنانی که توانایی دارند در ترکیب اصلی حضور داشته باشند و ما این برنامه را در طول فصل دنبال خواهیم کرد تا پتانسیل و کیفیت را نشان دهیم. بازیکنان ایرانی در سال های بعد. در حال حاضر شریعت و پارسا را ​​به عنوان افراد جوان و آینده دار داریم. ما تست نداشتیم چون در شخصیت نفت آبادان نیست. ما از آکادمی و تیم های پایه به خوبی استفاده کردیم، اما نمی توانیم یکدفعه یک بازیکن 16 ساله بیاوریم، باید به تناوب از این استعدادهای جوان استفاده کنیم. کاهش ضریب سنی و افزایش استفاده از بازیکنان و استعدادهای بومی، یک پروسه سه ساله است.

وی همچنین به تجربه خود در لیگ بنگلادش اینگونه واکنش نشان داد: دو بار در بنگلادش بودم و چالش را دوست دارم. رفتن به کشورهای مختلف می تواند جنبه های آموزشی و فرهنگی را از نظر تجربه برای شما به ارمغان بیاورد. من در عمان بودم سپس به بنگلادش رفتم. مرحوم حجازی سال ها پیش آنجا بودند و از آن زمان بسیار پیشرفت کرده اند. تیمی که من در آن حضور داشتم جزو سه تیم برتر بنگلادش بود. همه خبرنگاران در هفته های اول از تیم ما تمجید کردند. در دوران کرونا اوضاع بهم ریخت و به آلمان برگشتیم. سال بعد، این باشگاه بنگلادشی دوباره درخواست شرکت کرد، اما به دلیل کرونا و شرایط خانوادگی با من موافقت نکردند. باشگاه گفت اسم من را به عنوان سرمربی رد می کنیم و هر وقت خواستی می توانی برگردی! از نظر بازار نقل و انتقالات من سرمربی این تیم بودم اما وقتی رفتم هفته هجدهم بود. این تیم هجده بازی انجام داده بود و بد شکست خورده بود. مشکلات زیادی برای حضورم در بنگلادش وجود داشت و در نهایت هفت بازی آخر و پنج بازی اول را انجام دادم. اینکه نام من به اشتباه از ابتدا تا انتها به عنوان سرمربی این تیم در بازار نقل و انتقالات ثبت شد باعث شد تا آمارم را اینطور بگویند، اما واقعیت چیزی است که گفتم و پنج هفته اول به طور رسمی در آنجا بودم. و هفت بازی آخر آنجلوتی با آن افتخارات بایرن را قهرمان کرد اما با توجه به اینکه در اروپا قهرمان نشد، رفت و به تیم دیگری رفت و جام را برد. نامه ای از باشگاه بنگلادشی وجود دارد که می گوید من چند بازی روی نیمکت این تیم بوده ام.

سرمربی نفت آبادان درباره اهداف این تیم گفت: ابتدا باید به دنبال پیشرفت باشیم. اگر به دنبال چنین مشکلی هستیم، مطمئناً بهتر از فصل گذشته هدف خود را داشته باشیم. نفت به دنبال جای بهتری خواهد بود و ما پیشرفت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: من نگفتم مربی خارجی هستم و خبرنگار با توجه به حضورم در فوتبال خارج از ایران این را گفت. بنابراین مربیان خارجی از هم جدا می شوند زیرا ادعا می کنند دانش به روز دارند. در این زمینه بله، تمام مراحل و الفبای فوتبال را در آلمان یاد گرفتم. به این ترتیب می توانم مربی خارجی باشم اما از نظر ملیت ایرانی مربی آلمانی به حساب می آیم! در حال حاضر مربیانی به آلمان، روسیه، پرتغال و… فکر می کنند و مطمئناً رقابت جذابی خواهد بود.

سرمربی نفت درباره کیفیت بازیکنانی که در اختیار دارد نیز گفت: ما افراد باتجربه و تاثیرگذاری داریم. بازیکنانی که به خدمت گرفتیم هم برای تیم مفید هستند. در فوتبال امروزی سن و سال مهم نیست اما بازیکنان باتجربه می توانند کمک زیادی کنند و گرفتار مشکلات بیرونی نخواهند شد. ما به دنبال این هستیم که 11 بازیکنی که به زمین می فرستیم ترکیبی از جوانی و تأثیرگذاری باشند.