ادعای عجیب پرسپولیسی ها; فقط برای رضا اسدی تراکتورسازی می کند!

اولین لیست تیم ملی فوتبال ایران پس از انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی این تیم اعلام شد و نام یک بازیکن تراکتورسازی در این لیست به چشم می خورد.

رضا اسدی نیز پس از خداحافظی از این تیم با انتشار متنی گلایه آمیز و خط دار در بخشی از این نامه نوشت: در تمام فصول سعی کرده ام کمترین حاشیه را برای تیم محبوب ایجاد کنم، نه کاری نکردم. مصاحبه، کوچکترین فعالیتی در فضای مجازی انجام دادم تا آرامش پرسپولیس در مسیر موفقیت توسط من به خطر نیفتد، حرف و حدیث زیاد بود و زیاد است، اما ترجیح دادم سکوت کنم و روی تمرین تمرکز کنم. هیچ وقت نپرسیدم این اعداد و ارقامی که در مورد مبلغ قرارداد من گفته می شود از کجا آمده است؟هیچ وقت نگفتم چرا وقتی گل اول فصل پرسپولیس را به فولاد زدم با این همه حمله مواجه شدم؟نپرسیدم چرا ، در مسابقه ای که فقط ده دقیقه بازی کردم، حتی در دقایقی که تیم دیر می آمد باز هم مقصر شناخته می شدم، مقصر چه تیمی بودم، هیزم بیشتر به کی فروختم؟ چرا این همه دروغ، چرا این همه حاشیه؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال

برخی از کاربران پرسپولیس در فضای مجازی مدعی شدند «رضا اسدی فقط برای تراکتورسازی خوب است!» شنیدیم برخی از همبازیان سابق رضا اسدی هم همین اعتقاد را به تمرین پرسپولیس دارند.

بر این اساس رضا اسدی تنها نماینده تیم فوتبال تراکتورسازی در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان بود که البته از لیست نهایی خط خورد. اسدی در این فصل عملکرد خوبی در پیراهن تراکتور داشته و با سه گل دومین گلزن لیگ برتر است. آن زمان بود که او یک فصل ناموفق را در پرسپولیس پشت سر گذاشت.