ادعای عجیب گواردیولا پس از پیروزی 3-0 مقابل 10 تیم

گواردیولا همچنین درباره جک گریلیش هافبک تیمش که گل اول بازی را به ثمر رساند، گفت: او بازی بسیار خوبی انجام داد، او قوی بود و گل خوبی به ثمر رساند. او کسی بود که توپ را فاش نکرد. حالا او به تیم ملی می رود و امیدوارم سالم برگردد.» من دعا می کنم که همه بازیکنانم سالم برگردند اما در آستانه جام جهانی اردوی مهمی برای آنهاست.



سرویس اخبار فوتبال خارجیسیتی در نیمه حریف این بازی را با نتیجه 3-0 برد و با 10 نفره شدن حریف در نیمه اول، بازی آسانی برای شاگردان گواردیولا به نظر می رسید اما سرمربی اسپانیایی آن را باور نکرد.

او بعد از بازی گفت: بازی خوب شروع شد و گلی که زدیم و کارت قرمز آنها کار را برای ما راحت کرد. اما شرایط این دیدار برای ما آسان نبود زیرا مدت کوتاهی پس از بازی در لیگ قهرمانان به اینجا آمدیم. کیفیت آنها با بازیکنانی مانند نتو، گدس و روبن نوس بسیار بالاست و این برای ما مهم است. ما خیلی زجر کشیدیم! من ولورهمپتون را تحسین می کنم زیرا آنها کار را برای ما بسیار سخت کردند و تا آخرین لحظه جنگیدند. برای ما خیلی مهم بود که با پیروزی به استقبال تعطیلات بازی های ملی برویم.»

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است که تیمش برای کسب سه امتیاز در برابر تیم 10 نفره ولورهمپتون، مشکلات زیادی را متحمل شد.