ادعای مدافع یونایتد: زمانی که قهرمان شدیم شکست خوردیم



مجله اخبار فوتبال خارجی

لوک شاو، مدافع منچستریونایتد معتقد است که قهرمانی این تیم در جام اتحادیه به طور قابل توجهی آنها را از بین برده است.

ادعای مدافع یونایتد: زمانی که قهرمان شدیم شکست خوردیم

مدافع یونایتد در مورد شرایط آن بازی گفت: در نیمه اول مشخص بود که حتی اگر یک دقیقه هم از دست بدهیم، گل می خوریم. اما تمام نیمه دوم نادیده گرفته شد. همانطور که گفتم این بازی واقعا شرم آور بود. اتفاقی که در نیمه دوم افتاد واقعا غیرقابل قبول بود. ما نباید اجازه دهیم چنین نتایجی کل فصل ما را خراب کند زیرا در شرایط خوبی هستیم. این مانع دیگری است که ما باید به عنوان یک تیم از آن عبور کنیم و پشت سر بگذاریم.


سرویس خبر شماره: 1894451
16 مارس 1401 ساعت 12:40 ب.ظ
2.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یونایتد پس از سال ها موفق شد هفته گذشته با غلبه بر نیوکاسل قهرمانی در جام اتحادیه را جشن بگیرد اما با 7 گل دریافتی از لیورپول دوباره طعم آن تلخ شد.
عملکرد ضعیف و فاجعه بار این تیم در نیمه دوم مقابل لیورپول باعث شد تا تنها در 45 دقیقه 6 بار دروازه تیم خود را باز کنند و یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ این باشگاه را رقم بزنند.
لوک شاو که گل های دوم و ششم را بر عهده داشت به خبرنگاران گفت: “استانداردهای ما از زمان قهرمانی به طور قابل توجهی افت کرده است. ما در چند بازی اخیر نتوانسته ایم همان بازی را ارائه دهیم.” شخصیت و روحیه ما نشان داده شده است و ما باید برای رویارویی با تیم های بزرگ خیلی بهتر باشیم.”

1797448