ادعای مهاجم 39 ساله سابق تیم ملی؛ نه خداحافظ

لیگ فعلی و سطح کیفی آن را چگونه پیش بینی می کنید؟
امسال تیم ها بسیار مجهز هستند و از نظر بازیکنان اصلی و نیمکت نشین شرایط خوبی دارند. لیگ سختی داریم که تیم ها تمام تلاش خود را می کنند و من سطح لیگ را از نظر فنی در سطح خوب و مطلوبی پیش بینی می کنم. به نظر من تیمی از استقلال، فولاد، سپاهان و پرسپولیس قهرمان می شود.

با وجود این چرا در آخرین لحظه تصمیم به فسخ قرارداد با فولاد گرفتید؟!
من یک نیم فصل در تیم فولاد بودم و در این تیم و در مسابقاتی که انجام دادم تمام تلاشم را کردم. در این فصل، قبل از اینکه فولاد به اردوی خارج از کشور برود، با یکی از مربیان تیم صحبت کردم و او به من گفت که فولاد نظر مثبتی به ماندن من دارد، اما بعد از آن شرایطی پیش آمد که فولاد بازیکنان جدیدی داشت و اوضاع عوض شد اینطوری تصمیم گرفتم فولاد را ترک کنم.

اما عکس هایی از شما منتشر شده که نشان می دهد در اردوی فولاد حضور داشته اید؟!
مشخص است که فولاد فصل قبل تیم من بود و دوستانی در این تیم دارم اما در اردوی فولاد شمال حضور نداشتم و در شهر رامسر که نزدیک به اردوی فولاد بود جلسه داشتم. با دوستانم واریا و شهاب گردان.

مهاجم سابق تیم ملی می گوید می خواهد حتی در 39 سالگی هم به فوتبال ادامه دهد و به زودی تیم آینده اش را به عنوان بازیکن آزاد انتخاب خواهد کرد.

ادعای مهاجم 39 ساله سابق تیم ملی؛  نه خداحافظ

در مورد چه تیمی صحبت می کنید؟
بذار امروز یا فردا با این تیم قرارداد ببندم اونوقت اسمشو میفهمی! من 38 سال دارم و خدا را شکر در شرایط خوبی هستم. به خداحافظی فکر نمی کنم چون احساس می کنم هنوز می توانم بازی کنم و مشکلی برای بازی کردن ندارم. قصد رکوردشکنی ندارم و باور کنید فکر می کنم هر جا که باشم بهترین عملکردم را ارائه خواهم کرد. فعلا به خداحافظی فکر نمی کنم و اگر به زمین بروم تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و خواسته های مربی ام را برآورده کنم. قطعا تا روزی که ببینم استعداد بزرگی دارم به بازی ادامه خواهم داد.

می گویند با جواد نکونام مشکل داری، برای همین در تیم فولاد نماندی؟
نه من با جواد نکونام مشکلی ندارم و اتفاقا با آقا جواد رابطه خوبی دارم. او کاپیتان من در تیم ملی بود و همیشه رابطه خیلی خوبی با او داشتم. ضمن اینکه آقا جواد زمانی که در این تیم بودم برای من و فولاد زحمت زیادی کشید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا خلطبری که روزگاری در لیگ برتر حضور داشت، پس از جدایی از فولاد برای عقد قرارداد با او دست و پنجه نرم می کرد و در 39 سالگی مصمم به ادامه فوتبال است. او در گفتگویی که با ایران ورزشی داشته می گوید به دنبال ادامه کار در چمن است و قصد خداحافظی ندارد.

عجیب است که بعد از شش هفته از بازی های لیگ برتر همچنان بدون تیم هستید؟
من بدون تیم نمانده ام چون سه یا چهار پیشنهاد دارم و امروز یا فردا با تیم جدیدم قرارداد می بندم.

اما جدایی شما از فولاد به یکباره اتفاق افتاد. با این حال، باید زودتر تیم خود را انتخاب می کردید.
شرایط خاصی داشتم چون یکی دو روز مانده به پایان نقل و انتقالات قراردادم را با فولاد فسخ کردم، در آن زمان فرصت زیادی برای عقد قرارداد با تیم جدید نداشتم.


سرویس خبر شماره: 1845134
02 مهر 1401 ساعت 16:59
3.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در مورد تیم ملی چه صحبتی دارید؟
اسکوچیچ در مدت حضورش با تیم ملی نتایج قابل قبولی کسب کرد اما به هر حال امیدوارم تیم ملی ما در جام جهانی بهترین نتایج را کسب کند و مردم را خوشحال کند. البته در گروه بسیار سختی قرار گرفته ایم اما به توانایی تیم ملی و بازیکنانمان امید زیادی دارم.



مجله اخبار فوتبال داخلی