ادعای نقل و انتقال جود بلینگهام و لوئیز دیاز بازگشت – آخرین اخبار LFC – لیورپول اف سی

3 چیز امروز: بازگشت دیاز قریب الوقوع است

— fumlerRawk (@FumlerRawk) 20 مارس 2023

  • دومینیک کورنس برای اولین بار به تیم زیر 20 سال انگلیس دعوت شد. در مورد زمان!
  • بر اساس اطلاعات جدید، لیورپول به عنوان بخشی از لباس سوم نایک فصل آینده، پیراهن بنفش کم رنگ با طرحی “انتزاعی” خواهد پوشید. مطمئناً با آنچه قبلاً داشتیم متفاوت است.
  • لوئیس سوارز پس از گلزنی برای گرمیو، به لوکاس لیوا ادای احترام کرد و اخیراً به دلیل مشکل قلبی مجبور به بازنشستگی شده است. این دو دوست خوب هستند.

لیورپول، انگلیس - سه شنبه، 14 مارس 2023: لوئیز دیاز بازیکن لیورپول قبل از جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی دور یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین باشگاه لیورپول و رئال مادرید CF به تنهایی تمرین می کند.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

  • بن دوک به دلیل ضربه ای که به سرش در شکست هفته گذشته لیورپول در لیگ جوانان یوفا مقابل اسپورتینگ لیسبون خورد، از بازی های تیم زیر 21 سال اسکاتلند انصراف داد – یک تصمیم معقول.
  • اسماعیل صر طبق گفته آدام لونتال از واتفورد در پایان فصل جدا خواهد شد ورزشکاران. او تایید کرد که لیورپول در نظر دارد برای جذب بازیکن سنگالی در سال 2020 اقدام کند.
  • لیورپول امیدوار است لوئیس دیاز با توجه به این خبر، هفته آینده به “تمرینات کامل تیم” بازخواهد گشت لیورپول اکو.

این روزنامه‌نگار به «هزینه پیش‌بینی‌شده، قدرت مالی خواستگاران رقیب و آنها اشاره کرد [Liverpool’s] سکوت در مورد ورود به یک جنگ مناقصه» به عنوان موانع اصلی یک معامله.

به روز رسانی لیورپول سوم 23/24:
پیش بینی به روز شده برای کیت سوم به عنوان جزئیات طرح و الگو را دریافت کردم. شابلون احتمالاً درست است، و احتمالاً در سراسر پیراهن نوعی راه‌راه/خطوط بی‌نظم وجود خواهد داشت. معلوم نیست روی شلوارک/جوراب باشد pic.twitter.com/lR2iZ6nNyo

با این حال، همان حامیان صبح روز بعد هنگامی که یک روزنامه نگار معتبر از ایران ضربه خوردند ورزشکاراندیوید اورنشتاین گزارش داد که لیورپول اکنون “بعید است” این اعجوبه 19 ساله را به خدمت بگیرد.

آخرین چت از جای دیگر

او حتی برای لیورپول بازی نمی کند، اما بلینگهام نامی است که حتی قرمزهای معمولی هم اکنون با آن آشنا هستند.

دوحه، قطر - جمعه، 25 نوامبر 2022: کوه میسون انگلیس در جریان بازی گروه B جام جهانی فوتبال 2022 قطر بین انگلیس و ایالات متحده آمریکا در ورزشگاه آل بیت.  این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • مارکوس راشفورد، میسون مونت و نیک پوپ از تیم ملی انگلیس کنار رفتند و تنها فریزر فورستر به عنوان جایگزین دعوت شد. آن وقت هنوز ترنت وجود ندارد!
  • بارسلونا یکشنبه شب با گلزنی فرانک کسیه در نوکمپ، رئال مادرید را شکست داد.
  • اسکای اسپورت گزارشگر ارشد کاوه صلح کل گفته است که منابع به او گفته اند که “شیخ جاسم و تیمش در آخر هفته سخت تلاش کرده اند تا پیشنهاد دوم را برای منچستریونایتد ارائه دهند.”

بلینگهام “به طور فزاینده ای بعید” برای امضای قرارداد

اورنشتاین گفت: به نظر می رسد لیورپول، منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان معتبرترین مقصدها ظاهر شده اند – اگرچه او تا تابستان 2025 با دورتموند قرارداد دارد و آنها نمی خواهند جدایی را تحریم کنند.

[…]

آخرین اخبار باشگاه لیورپول



https://www.thisisanfield.com/2023/03/jude-bellingham-transfer-claim-luis-diaz-set-for-return-latest-lfc-news/ منبع:

پس از درخشش برای انگلیس در جام جهانی، تقریباً روزی بوده است که او با انتقال به آنفیلد ارتباطی نداشته باشد.

همانطور که اوضاع پیش می رود، بعید به نظر می رسد که لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بلینگهام را به خدمت بگیرد.

مسابقه شب