ادعای ژاوی پس از پیروزی در ال کلاسیکو؛ بهتر از رئال بودیم و مستحق برد بودیم/ قهرمانی بارسلونا قطعی نیست

ژاوی در پایان گفت: برد مهمی بود و فاصله به 12 امتیاز رسید اما هنوز کار قهرمانی تمام نشده است و باید در هفته های باقی مانده در دیدارهای خود پیروز شویم.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

ژاوی در پایان بازی گفت: “ما تیم بهتری در زمین بودیم و موقعیت های بیشتری داشتیم. من واقعا از این پیروزی خوشحالم. تیم همه چیز داد و بعد از سوت پایان انرژی تمام شد. ما هر دو در عالی بودیم. دفاع و حمله، برد بسیار مهمی برای ما بود.”

ژاوی در مورد انتخاب هافبک های تیمش گفت: تا آخرین لحظه برای بازی با سرخی روبرتو و کسه مردد بودم و در نهایت سرخی از ابتدا بازی کرد و گل زد و فردی که به جای سرخی وارد زمین شد یک گل هم زد. هدف.”

بارسلونا با گل های سرجی روبرتو و فرانک کسیه توانست بازی باخته مقابل رئال را با پیروزی جایگزین کند و گام بلندی به سوی قهرمانی بردارد. در آن دیدار گل مارکو آسنسیو به دلیل دخالت VAR مردود اعلام شد و در دقیقه 92 فردی موفق شد ورق را برگرداند.

ژاوی ادامه داد: بازی را به خوبی کنترل می کردیم اما رئال هم بلد بود از پرس بیرون بیاید، گلی که آسنسیو زد و مردود شد روی خطای ما به ثمر رسید، در مجموع برتر بودیم و حق برنده شدن داشتیم.

ژاوی سرمربی بارسلونا در پایان ال کلاسیکو که با برد 2-1 تیمش همراه بود از تلاش های بازیکنانش تمجید کرد و گفت که بارسا شایسته پیروزی بود.