ادعای کهنه سربازان: لیورپول می تواند قهرمان اروپا شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول شب گذشته در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 0-2 مقابل ناپولی به پیروزی برسد.
آنها پیش از این صعود خود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده بودند و به دنبال کسب مقام اول گروه خود بودند اما دو گل برای کسب این عنوان کافی نبود و این تیم به عنوان قهرمانی لیگ به مرحله بعدی صعود کرد. تیم دوم بعد از ناپولی .
در این بین آنها در لیگ برتر انگلیس وضعیت خوبی ندارند و هفته گذشته مغلوب لیدز شدند تا شرایط را برایشان سخت تر کند. شاگردان یورگن کلوپ در حال حاضر در رده نهم جدول رده بندی قرار دارند و فاصله آنها با تیم های برتر بسیار زیاد است.

پیتر کراوچ و ریو فردیناند معتقدند لیورپول توانایی قهرمانی در لیگ قهرمانان را در این فصل دارد.

ادعای کهنه سربازان: لیورپول می تواند قهرمان اروپا شود


سرویس خبر شماره: 1851457
11 نوامبر 1401 ساعت 11:59 |
1.6 هزار |

1نقطه نظر


با این حال به نظر می رسد شرایط سخت این تیم در لیگ برتر در لیگ قهرمانان از نگاه بازیکنان سابق لیگ برتر اهمیتی ندارد و آنها فرصت قهرمانی در این رقابت ها را خواهند داشت.
فردیناند در پاسخ به این سوال که آیا آنها هنوز هم مدعی قهرمانی هستند، به BT Sport گفت: “صد درصد است. من قویا معتقدم که آنها توانایی پیروزی را دارند.”
کراوچ همچنین در این باره گفت: “مطمئنا. وقتی به نقطه ای رسیدید که تمام انرژی خود را صرف لیگ قهرمانان کنید، به این معنی است که شانس زیادی در این رقابت خواهید داشت.” بازیکنان لیورپول سابقه حضور خوبی در این رقابت ها دارند. فینال این رقابت ها و مطمئناً می تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد.»