ادعا: امیر دو گل زد اما ستاره بود

این مربی فوتبال معتقد است در بازی امروز تیم ملی و کره اگر از بازی ها استفاده می شد و شکست می خوردیم کمتر ناراحت می شدیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاهرخ بیانی معتقد است تیم ملی در بازی با کره غیرقابل پیش بینی عمل کرد و تمرکز کافی در زمین نداشت و در نهایت جذابیت چند سالی نباختن مقابل کره شکسته شده است.

بازیکنان زیادی می شد برای این بازی انتخاب کرد، یکی از بچه های خودمان امیرمهدی جانملکی بی نظیر است، جوان است و می تواند جایگزین خوبی باشد. او تمام سرها را لمس می کند و تکنیک دارد. آنها بازیکنان آینده فوتبال ملی ما هستند. من نمی گویم آقای اسکوچیچ باید تیم ثابت خود را لمس کند، اما حداقل می توانست رزرو خوبی باشد. چون از گروه خودمان آمده بودیم می توانستیم از جوان ها در این بازی استفاده کنیم، نشستن بازیکنان جوان روی نیمکت تیم ملی یک تجربه است. همه بازیکنان بزرگ اینطور انتخاب شدند، در سنین پایین به تیم ملی رسیدند و اگر خوب بودند همانجا می ماندند.

باشد که خداوند وضعیت بازی با لبنان را بهبود بخشد و آنچه را که در این مدت کاشته ایم، درو کند. بازی های جام جهانی چند ماه مانده و در این مدت باید از بازیکنانی استفاده کرد که در لیگ خوب کار کرده اند. من در مورد فوتبال صحبت می کنم و آرزوی ما موفقیت تیم ملی است. همیشه اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد. ما باید بازیکنانی روی نیمکت داشته باشیم که حداقل آینده فوتبال ما باشند. جام جهانی برای بازیکن جوان حتی اگر بازی نکند. این یک درس برای چهار سال آینده است. در این بازی و یک بازی دیگر تغییراتی در پست ها ایجاد شد در حالی که تیم ملی محل آزمون و خطا نیست. ما وقت نداشتیم تلاش کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کره چندین سال بود که ما را شکست نداده بود. نتیجه برای ما مهم نبود اما می خواهیم تیم ملی همیشه بالا باشد و اگر شکست بخورد حداقل شایسته باشد. در مورد تعویض ها مثلاً انصاری فرد بازیکنی بود که در بازی های قبلی کمتر بازی می کرد اما حداقل در این بازی که به تجربه او نیاز داشتیم می توانست زودتر به زمین بیاید، در باشگاه های خارجی فوتبال حرفه ای بازی کرده و می توانست. تیم را جمع کنید زیرا ما بازیکن باتجربه ای نداشتیم. اگر تیم ملی دو سه حرکت خوب انجام می داد در 10 دقیقه آخر بود.

عابدزاده ستاره زمین بود

حداقل ما اینقدر غمگین نبودیم

مصدومیت شجاع شیراز این تیم را تکان داد


سرویس خبر شماره: 1816650 |
04 فروردين 1401 ساعت 19:59 |
17,302 امتیاز خبر|

3نظرات

مصدومیت شجاع شیراز این تیم را تکان داد

حتی تست هم خوب جواب نداد. سردار و طارمی زوج بسیار خوبی هستند و این دو با هم هماهنگ هستند. از طرفی خط هافبک ما اصلا خوب نبود. متاسفانه روز خوبی برای کره بود و از نقاط ضعف ما به خوبی استفاده کردند. عابدزاده به نظر من فوق العاده بود. درست است که گل بدی زد اما به نظرم ستاره زمین عابدزاده بود. گل اولی که زدیم بد بود اما خوب نتیجه داد.

تعویض ها دیر انجام شد

انصاری فرد باید زودتر به زمین می آمد

تیم ملی محل آزمون و خطا نیست

به نظر من باید از بچه هایی که در لیگ ایران بازی می کنند استفاده می شد. بازیکنان باشگاهی که بیشتر با هم هماهنگ هستند و مهره هایشان همدیگر را می شناسند. ببینید امیرحسین حسین زاده چقدر خوب به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و مهدی پور خیلی خوب کار کرد. حداقل از بازیکنانی استفاده می‌کردیم که با هم هماهنگ بودند و همدیگر را در زمین می‌شناختند. ما در زمین فوتبال بسیار گیج بازی کردیم و تیم ما برنامه ای نداشت و خوش شانس بودیم که گل های بیشتری به ثمر نرسانیم.

صالح حردانی در تیم ملی حضور دارد و تجربه دارد و جوان است. زیر آن خط کشیده شد. به هر حال تیم ملی مردم را مد نظر دارد و باید جایگزینی برای غایبان انتخاب می کرد. هواداران هم می گویند بالاخره یک بازیکن جوان را انتخاب کردند. بچه ها در بازی های باشگاهی عملکرد خوبی دارند. مثلا در تیم سپاهان بازیکنان خیلی خوبی مثل سروش رفیعی و سجاد شهباززاده داریم. شهباززاده می تواند ذخیره خوبی برای طارمی باشد چون آقای گل است. جانملکی در تیم ما می تواند ذخیره خوبی برای روی نیمکت تیم ملی باشد و باید از همه مربیان بپرسید جانملکی چگونه بازیکن است و به شما می گویند. درست است که نتیجه تیم ملی خیلی مهم نبود اما برد آن از نظر اعتبار برای ما مهم بود. اگر از بازیکنان جوان استفاده می کردند، می گفتیم از روی بی تجربگی شکست خوردیم و خیلی ناراحت نمی شدیم. خود کره ای ها می دانستند که ما جوان هستیم.

حسین زاده با اعتماد به نفس کار کرد

تیم ملی درس بزرگی برای بازیکن جوان است

من خودم همیشه از آقای اسکوچیچ حمایت کرده ام. تیم خوب بازی می کرد و نتیجه می گرفت اما در بازی با کره می توانست زودتر بازیکنان باتجربه بیاورد. تعویض ها دیر انجام شد و شرایط تیم ما ضعیف بود. بعضی از بازیکنان مثل غلامی برای اولین بار برای تیم ملی بازی کردند و خیلی تاثیرگذار بود و مشخص بود که تمرکز نداشت چون بچه ها با هم تمرین نمی کردند. یکی از ضعیف ترین بازی های تیم ملی در سال های اخیر را شاهد بوده ایم.

در دیدارهای اخیر تیم ملی اسکلت مشخصی داشت. طارمی، جهانبخش، آزمون و… چند نفر مبتلا به بیماری عروق کرونر بوده اند و به نظر من بهتر است از جوانان استفاده کنند، زیرا آنها از قبل می دانستند که وضعیت همین است. کسانی که در سطح ملی هستند و می توانند پشتوانه خوبی باشند. اگر شکست می خوردیم حداقل می گفتیم از جوانان استفاده کردیم. ما امروز خیلی بد بازی کردیم و سه خط ما اصلا خوب بازی نکردند. شجاع هنگام تعویض؛ لیدر تیم ما در وسط زمین کاملاً فرو ریخت و بازی را کاملاً باختیم. کره ای ها توپ را به اطراف پاس دادند و پشت هافبک های ما توپ را گرفتند. تیم ملی خیلی غیرمنتظره بازی کرد. البته من شرایط را می دانم. بچه ها با هم بازی نمی کردند. غلامی چون به شرایط ایده آل خود نرسید و بعد از مصدومیت دو بازی برای استقلال انجام داد و عادلانه نبود در ترکیب قرار گرفت. هر چه حمله از سمت چپ کره و از سمت راست ما بود.