ادن هازارد آماده است تا بازنشستگی خود را اعلام کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی بلژیک با مدیریت روبرتو مارتینز در جام جهانی قطر عملکرد ضعیف تر از حد انتظار از خود نشان داد.
شیاطین سرخ اروپا که در جام جهانی 2018 سوم شدند و مدال برنز مسابقات را دریافت کردند، در مرحله گروهی جام جهانی 2022 سوم شدند و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی بازماندند.


سرویس خبر شماره: 1856981
12 دسامبر 1401 ساعت 03:30
2.2 هزار |

0نقطه نظر

روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک در آخرین دیدار گروهی مقابل کرواسی موفق به پیروزی نشد و پس از نتیجه فاجعه بار مقابل بلژیک از سمت خود استعفا داد.
این مربی اسپانیایی در روزهای پایانی مربیگری خود چندان به ادن هازارد، ستاره در حال مرگ بلژیک اعتماد نداشت.

هازارد 126 بازی برای بلژیک انجام داد و 33 گل به ثمر رساند.
پیش از تولد 32 سالگی او در ژانویه، یک بازنشستگی بین المللی می تواند برای او و آینده بلژیک منطقی باشد زیرا نسل طلایی این کشور هر چه بیشتر به پایان دوران حرفه ای خود نزدیک می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از جدایی مارتینز از سرمربیگری این تیم، مارکا در گزارشی مدعی شد که هازارد در فکر جدایی از تیم ملی بلژیک نیز بوده است.

وینگر رئال مادرید که هنوز مصدوم است در هیچ یک از بازی های بلژیک در قطر در 90 دقیقه کامل به میدان نرفت.
پس از 60 دقیقه او در دو بازی اول تعویض شد و سپس از ترکیب اصلی روبرتو مارتینز برای بازی مقابل کرواسی خط خورد.
کاپیتان هازارد تنها سه دقیقه قبل از پایان وقت قانونی و در زمانی که بلژیکی ها به شدت به گلزنی نیاز داشتند وارد زمین شد، اما او نتوانست به تیمش کمک کند تا به مرحله حذفی راه پیدا کند.

وینگر 31 ساله که روی نیمکت رئال مادرید می نشیند، پس از ناکامی در قطر قصد دارد از تیم ملی خداحافظی کند و از تیم بلژیکی خداحافظی کند.

ادن هازارد آماده است تا بازنشستگی خود را اعلام کند

بر اساس این گزارش، ستاره سابق چلسی هنوز تصمیم نهایی برای بازنشستگی خود را نگرفته است اما به طور جدی در حال بررسی آن است و به زودی در این باره صحبت خواهد کرد.
هم تیمی او در رئال مادرید و بلژیک تیبو کورتوا پس از تساوی مقابل کرواسی از هازارد دفاع کرد و اذعان داشت که نیمکت هازارد ضربه سختی به او خواهد زد.
کورتوا گفت: “ادن نشان داد که خوب بازی می کند. حیف است که او فقط 10 دقیقه بازی کرد. او خیلی خوب کار می کند، او مستحق موقعیت های بیشتری است. من مطمئن هستم که از نظر روحی ضربه بزرگی برای او روی نیمکت است.” بازیکن بزرگی است و هنوز هم می تواند کارهای زیادی در فوتبال انجام دهد.”