ارائه لواندوفسکی; آماده بازی مقابل رئال مادرید هستم

من قصد دارم به عنوان یک مهاجم تیم تا حد امکان گل بزنم و آنچه برای پیروزی تیم در طول فصل لازم است. و این چالشی است که در انتظار من است. در فوتبال باید بخواهید برنده شوید و به همین دلیل است که من اینجا هستم. از حضور در اینجا بسیار خوشحالم و بارسلونا تیمی با پتانسیل بالایی است. این ویژگی را در بازی تیمی دیروز دیدیم و من آماده هستم تا بخشی از این باشگاه بزرگ باشم، تیمی با تاریخ بزرگ.”

این بازیکن لهستانی مدت ها پیش و در پایان فصل گذشته به صورت علنی اعلام کرده بود که دیگر تصمیمی برای ادامه حضورش در بایرن ندارد و می خواهد این تیم را به مقصد بارسلونا ترک کند تا در آخرین سال های فوتبالش تجربه جدیدی را تجربه کند.

باشگاه بارسلونا که ساعاتی پیش از امضای رسمی قرارداد روبرت لواندوفسکی خبر داد، عکس های بیشتری از مراسم معارفه او منتشر کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مراسم رونمایی رسمی از رابرت لواندوفسکی، خرید جدید بارسلونا در آمریکا برگزار شد.

روز بزرگ برای هواداران بارسلونا فرا رسیده است. رابرت لواندوفسکی بلافاصله پس از این قرارداد، او به تمرینات پیش فصل بارسا در آمریکا پیوست اما این باشگاه ساعاتی پیش با انتشار عکس ها و فیلم های جالب در صفحات اجتماعی خود، رسماً از این خرید جدید رونمایی کرد. عکس های جدید بارسلونا او را در کنار خوان لاپورتا نشان می دهد. در بخشی دیگر از این فیلم، لواندوفسکی نشانه ای از موفقیت را به هواداران بارسلونا نشان می دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره لهستانی اولین کلمات خود را به زبان اسپانیایی بیان کرد: “سلام، نام من رابرت است، من اهل لهستان هستم و در بارسلونا زندگی می کنم.”


سرویس خبر شماره: 1834487
29 جولای 1401 ساعت 9:30 ب.ظ.
17.9 هزار |

15نقطه نظر

آمدن به بارسلونا برای من آسان نبود

سپس به انگلیسی گفت: “روند انتقال به بارسا آسان نبود، اما اتفاقی که در چند روز گذشته افتاد باور نکردنی بود. حضور احتمالی در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید؟ در چند روز گذشته توانستم یک جلسه تمرینی انجام دهم. تمرین، اکنون من” من برای ورود به تیم آماده هستم و امیدوارم بتوانم در اولین بازی بعدی در میدان حضور داشته باشم

در ساعات اخیر بارسلونا رسما اعلام کرد که ستاره لهستانی قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرده و حالا بازیکن بلوگرانا خواهد بود. پس از انتشار چند فیلم و عکس اولیه، باشگاه بارسلونا اکنون تصاویر بیشتری از مراسم معرفی لوا منتشر کرده است که نشان می دهد او پیراهن بارسلونا را در کنار خوان لاپورتا رئیس باشگاه پوشیده است.

در نهایت پیشنهاد 45 میلیون به علاوه پنج میلیون یورو بند پاداشی که بارسا به سران این باشگاه آلمانی ارائه کرد، مورد قبول این باشگاه قرار گرفت و لوا موفق شد رویای خود را برای پوشیدن پیراهن این تیم محقق کند.

9:16 بعد از ظهر: خوان لاپورتا نیز در جریان این مراسم در میامی گفت: رابرت لواندوفسکی، برای آمدن به بارسلونا هر کاری کردی و برای این انتقال زحمت کشیدی. ما به بازیکنانی مثل شما نیاز داریم و می دانیم که شما مرد سخت کوشی هستید. ما برای داشتن یک تیم رقابتی تلاش می کنیم.”