اردن در تلاش برای ایجاد یک شگفتی از جهان!


سرویس خبر شماره: 2051400
7 جولای 1403 ساعت 16:38 |
13.1 هزار |

9نقطه نظر

منصاف را برای صعود خرج کنید:

قرعه مطلوب اردن آنها را در آستانه صعود به جام جهانی قرار داد.

اردن در تلاش برای ایجاد یک شگفتی از جهان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال اردن پس از راهیابی به فینال جام ملت های آسیا و صدرنشینی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، اکنون در گروه مرگ قرار دارد و به دنبال راهیابی به جام جهانی خواهد بود. جام. .

کره جنوبی، عراق، اردن، عمان، فلسطین و کویت در گروه B قرار دارند و با توجه به کیفیتی که اردنی ها در دیدارهای اخیر از خود نشان داده اند، صعودشان به جام جهانی بعید به نظر نمی رسد و تقابل با عراق هم سخت است مشکلی نیست. چالشی جدی و مهم برای آنها.

در گروهی که تنها نیروی اصلی آن کره جنوبی است و خبری از استرالیا و عربستان در این گروه نیست و به لطف حضور تیم هایی از عمان، فلسطین و کویت، صعود اردن غیرممکن نخواهد بود. آنها می توانند به لطف قرعه کشی که برای آنها انجام شد تا جام جهانی را تجربه کنند، صعود کنند.

2005028

در جام ملت های آسیا تقابل عراق و اردن حواشی زیادی داشت و شادی پس از گل ایمن حسین به ثمر رسید و در پاسخ به این اتفاق بازیکنان اردن چندین بار در طول بازی و بعد از بازی این شادی را ایجاد کردند. حواشی زیادی در این مسابقات داشت. شادی گل، نماد غذای ملی اردن، و تمسخر بازیکنان اردنی عراقی ها، حاشیه ای شده بود.

اردنی ها در جام ملت های آسیا با کره جنوبی هم گروه بودند و مغلوب آنها نشدند، در مرحله حذفی تیم های عراق و کره جنوبی را حذف کردند و به فینال مسابقات راه یافتند.

آنها با انگیزه های خاصی وارد این مسابقات خواهند شد و تقابل آنها با تیم ملی عراق جالب خواهد بود، هرچند همچنان می توانند شگفتی ساز باشند و حتی با برتری نسبت به کره جنوبی اتفاق جالب دیگری را در قاره کهن رقم خواهند زد.

مجله اخبار فوتبال داخلی