اردوی تدارکاتی استقلال احتمالا در ترکیه

باید منتظر ماند و دید در چند روز آینده در خصوص اردوی استقلال و احتمالا آبی ها در ایران یا خارج از کشور چه اتفاقی خواهد افتاد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1852445
17 نوامبر 1401 ساعت 11:04 |
328 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پرتغال وعده آجورلو بود

به گزارش خبرنگار ما، ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال در زمان مدیریت مصطفی آزورلو از او خواست تا اردویی در پرتغال برگزار کند و مدیرعامل وقت نیز موافقت کرد. حالا با تغییر مدیریت و با وجود مشکلات مالی، این اردو لغو شده و استقلال توان مالی برای ایجاد اردو در پرتغال را ندارد.

از طرفی ساپینتو اصرار دارد که تیمش اردوی طولانی مدتی را پشت سر بگذارد. لیدرهای استقلال در تلاش هستند تا منابع مالی اردوی این تیم را تامین کنند اما هنوز در این زمینه به نتیجه نرسیده اند. ترکیه یکی از گزینه های احتمالی برای راه اندازی اردوی استقلال است. از طرفی مدیران استقلال بدشان نمی آید که این تیم در جزیره کیش کمپ کند اما این مشکل به دلیل نبود حریف تدارکاتی در کیش تقریبا منتفی است.

ریکاردو ساپینتو از مسئولان باشگاه درخواست اردوی تدارکاتی کرده است اما هنوز مشخص نیست این اردو چگونه و در کدام کشور برگزار می شود.

اردوی تدارکاتی استقلال احتمالا در ترکیه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، طی روزهای گذشته بحث های مختلفی درباره اردوی تدارکاتی استقلال مطرح شده است. در همین راستا سوال اردوی استقلال در پرتغال سر و صدای زیادی به پا کرد و در نهایت حجت کریمی یکی از اعضای هیات مدیره گفت که چنین سوالی صحت ندارد.