ارزیابی جالب امیدها; 8 گل در 2 بازی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نتیجه بازی با پرسپولیس ثابت کرد که نتیجه ای که این تیم مقابل نساجی گرفت نه تنها تصادفی نبود بلکه در اولین بازی به لحاظ فنی حریف لیگ برتری را شکست داد. 8 گل در 2 بازی دوستانه. این یک عملکرد عالی است و نشان دهنده عطش تیم ملی برای امید به بازی های آینده است. مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا که خردادماه با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار می شود، تجربه خوبی را برای بازیکنان تیم زیر 21 سال فراهم می کند که دو سال بعد برای جواز حضور در المپیک با دستان خود به رقابت می پردازند. پر شده. زدن 3 گل در دو بازی ذکر شده طبیعی است زیرا هر دو حریف به صورت انحصاری بازی می کنند به خصوص پرسپولیس که بهترین خط حمله را در بازی های لیگ برتر دارد. در واقع خوردن 3 گل در مقابل 8 گل تیم امید در این دو بازی منطقی به نظر می رسد. تیمی که هجومی و متکی به فوتبال هجومی است در دفاع آسیب پذیرتر از تیمی است که بازی دفاع در مقابل حمله را در دستور کار قرار می دهد و البته به دلیل عملکرد خوب تیم امید در فاز تهاجمی بسیاری گل زده می شود. قابل مشاهده نیست.

ملی پوشان همانند دیدار مقابل نساجی دیدار مقابل پرسپولیس را به سود خود به پایان رساندند. این بار با نتیجه 3-1 در حالی که او یک پنالتی را نیز در جریان بازی از دست داد.

تصمیم درست مهدی مهدوی کیا; تیم امید نزدیک به 5 دهه است که به المپیک نرفته است و این بار برای صعود باید سبک بازی خود را تغییر دهد. همیشه در فوتبال گفته می شود که موفقیت در ارائه یک بازی هجومی است، در حالی که فوتبال تدافعی تیم را تا حدی می برد و موفقیت به همین جا ختم می شود. نتیجه این دو بازی دوستانه اتفاق خاصی برای تیم امید نبوده و نخواهد بود، اما راه را برای مهدی مهدوی کیا و تیمش نشان داده است. تیمی که به دنبال راهیابی به المپیک است باید در زمین و جلو بازی کند و به دنبال خلق موقعیت های متعدد و استفاده از آنها باشد و در یک کلام قدرت تاکتیکی خود را به حریف دیکته کند که تیم امید در دیداری دوستانه به این نتیجه رسید. با نساجی و پرسپولیس خوب نشان داد و ثابت کرد که می تواند کار بزرگی انجام دهد. به خصوص که اکثر بازیکنان حاضر در اردوی تیم امید را بازیکنان زیر 21 سال تشکیل می دهند. تیم امید هنوز برای نهایی کردن گل راه دارد، اما مهدی مهدوی کیا و شاگردانش در این دو بازی دوستانه ثابت کرده اند که اگر دقت کنند و بازی های دوستانه خوبی با تیم های خارجی تدارک ببینند، می توانند در دهه های اخیر غیرممکن را انجام دهند؛ اما در نهایت تیم ملی امید را از دست داد. تا المپیک قدم بردارید.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1817289 |
10 تیر 1401 @ 09:39 |
803 |

0نظرات