ارزیابی صادقانه سرمربی لیورپول از عملکرد صلاح مقابل آتالانتا

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول ارزیابی صادقانه ای از عملکرد محمد صلاح در بازی برگشت آنها مقابل آتالانتا در لیگ اروپا ارائه کرد. آلمانی درست قبل از استراحت درباره غیبت بزرگ مصری صحبت کرد و به او توصیه کرد که آن را روی چانه بگیرد و از طرف دیگر قوی تر بیرون بیاید.

محمد صلاح می‌توانست به لیورپول در برابر آتالانتا فرصت مبارزه بدهد.

لیورپول که پنجشنبه گذشته (11 آوریل) در ورزشگاه آنفیلد متحمل شکست 3-0 از سری آ آتالانتا شد، پنجشنبه شب (18 آوریل) از استادیوم گیویس آتالانتا دیدن کرد و چشم به راه بازگشت معجزه آسایی در بازی برگشت داشت. پنج دقیقه بعد از بازی، ترنت الکساندر آرنولد یک پنالتی را برای میزبان به ارمغان آورد که صلاح با هوشمندی آن را از دست داد و شروعی ایده آل برای قرمزها رقم زد. در ادامه نیمه اول، تیم میهمان فشار آورد و برای گل تساوی فشار آورد، اما آتالانتا بیشتر موقعیت های خود را خفه کرد.

در دقیقه 39 ایتالیایی ها دچار اختلال تمرکز شدند که کودی گاکپو از آن بهره برد. او به سرعت توپ را به صلاح داد و او سعی کرد با یک ضربه چیپ دروازه بان خارج از موقعیت را شکست دهد. برای خوشحالی هواداران میزبان، این مصری قدرت و پرواز را اشتباه محاسبه کرد و آن را به خوبی دور کرد.

یورگن کلوپ از انجام یک معامله بزرگ با خانم محمد صلاح خودداری می کند

در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، بدون تعجب از کلوپ خواسته شد تا درباره گل صلاح در دقیقه 39 نظر بدهد. مدیر آلمانی اهمیت آن را کم اهمیت جلوه داد و گفت که همه اینها بخشی از شرح وظایف است. کلوپ در مورد عملکرد صلاح (از طریق FourFourTwo) گفت:

من بخشی نگران نیستم این کاری است که مهاجمان انجام می دهند، این اتفاقی است که برای مهاجمان می افتد. او باید از آن عبور کند، او یکی از باتجربه ترین بازیکنان تیم است. تقریباً همین است.

اینطور نیست که مو پیش از این در زندگی اش موقعیت ها را از دست نداده باشد، این بخشی از بازی است. پنالتی فوق العاده قانع کننده بود، یک پنالتی فوق العاده و بعد شانس بعدی بدشانس بود اما اولین بار نیست که او چنین موقعیت بزرگی را از دست می دهد.

وی در پایان افزود:

من داستان بزرگی در مورد آن نمی‌سازم، آنچه شما از آن می‌سازید، من هیچ تأثیری ندارم، اما نه، به‌طور خاص نگران نیستم.

صلاح که به تازگی از مصدومیت همسترینگ بهبود یافته است، در این فصل 38 بازی برای این باشگاه در تمامی رقابت ها انجام داده است که 24 بار گلزنی کرده و 13 پاس گل داده است.

https://sportslens.com/news/klopp-assess-liverpool-mo-salah-atalanta/ منبع: