ارسلان: خوشت نمیاد، هرچی به دست میاریم حقمونه

ستاره خط حمله استقلال به شدت از مدیریت این باشگاه انتقاد کرده و دلیل اعتراض بازیکنان و هواداران را توضیح داده است.

ارسلان: خوشت نمیاد، هرچی به دست میاریم حقمونه

مطهری در پاسخ به سوال خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” مبنی بر اینکه عارف غلامی گفته است در نقد و بررسی شعار هواداران را بشنوید و نظرش چیست، گفت: توجه 100 درصدی باید باشد. پول هیچکس مرا در زمین فوتبال نگذارد و بگوید فوتبالیست باش من در یک ساختمان فرسوده خوابیدم در یک ساختمان نیمه کاره خوابیدم ، در یک اتاق دوازده متری در اسلامشهر خوابیدم ، در یک اتاق سی متری زندگی کردم. جایی که سیزده نفر زندگی می کردند… وقتی می گوییم حقوقمان را می خواهیم، ​​همین». بچه ها زجر کشیدند یک فوتبالیست هر چه به دست می آورد زندگی اش را دارد. لطفا هواداران منظورم چیزی نیست که مرا دوست داشته باشی یا از من متنفر شوی. نه این حقیقت است

انتقاد هواداران از وزارت ورزش برای بی توجهی به استقلال آخرین سوالی بود که مطهری در پاسخ به آن گفت: باید واکنش نشان می دادند، هوادار همیشه حق دارد چون مالک اصلی این تیم است، همه می گویند اسم برتری وجود ندارد. باشگاه، نه، این هوادار است که از باشگاه حمایت می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ارسلان مطهری ابتدا گفت: دلیل اینکه اعتراض می کنیم و تمرین نمی کنیم این نیست که ما پول خود را می خواهیم، ​​روند همه جای دنیا این است که بازیکن را آرام نگه دارند تا بتواند بیرون برود و کار شما را انجام دهد. چرخه، و ما مانند یک زنجیره هستیم. وقتی یک نفر کارش را انجام نمی‌دهد، یکی از اعضای خانواده یا شاید چند نفر آن را درست انجام نمی‌دهند، این زنجیره قطع می‌شود.»

یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در Mixdzon گفت که به نظر می رسد رهبران دوست دارند در صورت موفقیت، نام خود را داشته باشند. مطهری پاسخ داد: پاسخ شما در سؤال خودتان بود.


سرویس خبر شماره: 1898469
آوریل 12, 1402 در 00:05
30.2K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

یادآوری خاطرات تلخ، از خانه ویران تا اتاق 12 متری

بعداً یکی از خبرنگاران گفت: آیا تلاشی برای حل مسئله و پیشرفت دیده اید؟

1837484

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ارسلان مطهری پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن، مانند سایر بازیکنان از وضعیت این باشگاه انتقاد کرد و به هواداران حق داد علیه مدیران شعار دهند.