ارقام نجومی در فوتبال ایران / 120 میلیارد تومانی بازیکنان لیگ برتر!

رجائیان در این باره می گوید: قبل از دستورالعمل جدید اتحادیه فوتبال، شنیده بودیم که مبلغ قرارداد برای فصل جدید بسیار بالاست. مثلاً شنیدم مبلغ انتقال بازیکن از باشگاهی به باشگاه دیگر معادل کل بودجه سال گذشته ما در آلومینیوم بوده که فقط به یک بازیکن اختصاص داده شده است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم یادآور شد: قبل از دستور فدراسیون قرار بود به سهامداران کارخانه بگویم در بازار نقل و انتقالات خودمان را تقویت کنیم تا بتوانیم بازیکن داشته باشیم، اما این قوانین جدید آمده و محدودیت هایی ایجاد کرده است.

وی در خصوص رقم پیشنهادی برای انتقال بازیکن به باشگاهی گفت: شنیده ایم در ازای رضایت نامه و دو فصل قرارداد یک بازیکن باید 120 میلیارد تومان پرداخت شود.

رجائیان خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان درجه یک چنین قیمتی که می گویند داشته باشند شرایط را برای باشگاه هایی مثل ما سخت می کند که برای ارائه بازی خوب و استفاده از جوانان تلاش می کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در شرایطی که فعالیت نقل و انتقالات تیم ها هنوز به صورت جدی آغاز نشده و تنها گمانه زنی در این باره وجود دارد، اما محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: برخی باشگاه ها برای جذب بازیکن اقدام کرده و حتی رکورد بازیکن را هم شکستند. . مبلغ حواله با عددی عجیب .