ارلینگ هالند: من چیزی برای گفتن ندارم، من عاشق سیتی هستم!


سرویس خبر شماره: 1841500
10 سپتامبر 1401 در 01:29
12.5 هزار |

0نقطه نظر

ارلینگ هالند گفت: شب شگفت انگیزی بود و من واقعاً چیزی برای گفتن ندارم. من عاشق بازی برای منچسترسیتی هستم و شما می توانید آن را در من ببینید و در حال حاضر شرایط بسیار خوبی است. بیایید همان نمایشی را که امشب در بازی مقابل کریستال پالاس به نمایش گذاشتیم، تکرار کنیم و همه چیز در مورد این بود که بازی چگونه پیش رفت. تا اینجای کار دوران من در منچسترسیتی بسیار خوب بوده است، بنابراین شکایتی ندارم.

من سعی می کنم تا جایی که ممکن است به پپ گواردیولا گوش کنم. بازیکنان باورنکردنی در رختکن سیتی هستند که بدون آنها نمی توانستیم این همه گل به ثمر برسانیم. ما در حال حاضر خیلی خوب بازی می کنیم، اما در آینده حتی بهتر خواهیم بود. ادامه این مسیر مهم است. در ادامه فصل مسابقات زیادی خواهیم داشت و باید تا حد امکان از بازی کردن لذت ببریم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی گفت که دوست دارد در این تیم بازی کند.

ارلینگ هالند: من چیزی برای گفتن ندارم، من عاشق سیتی هستم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، درخشش شگفت انگیز و وصف ناپذیر ارلینگ هالند در فهرست منچسترسیتی ادامه دارد و این بازیکن امشب در پیروزی 0-6 تیمش مقابل ناتینگهام فارست سه بار گلزنی کرد. با این حال ارلینگ هالند در پایان این دیدار تاکید کرد که سعی می کند به حرف های پپ گواردیولا گوش دهد و همه چیز مطابق میل این بازیکن در این باشگاه بوده است.