ارلینگ هالند می تواند رکوردهای زیادی را ثبت کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ارلینگ هالند، خریدار نروژی و جدید منچسترسیتی، در این فصل عملکرد فوق العاده ای داشته و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا به خوبی ظاهر شده است. به نظر می رسد در صورت ادامه این روند در سال های آینده او بتواند نام خود را در بین بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ثبت کند و حتی رکورد ستاره هایی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را نیز از آن خود کند. حالا سرخیو آگوئرو مدعی شده است که اگر ارلینگ هالند این ثبات را حفظ کند، تا سال های آینده به شکستن این رکورد ادامه خواهد داد.

سرخیو آگوئرو گفت: “اگر بخواهم به طور خاص در مورد عملکرد اخیر ارلینگ هالند صحبت کنم، باید بگویم که این بازیکن قدرت و غریزه خاصی برای گلزنی دارد که او را به بازیکنی بسیار خطرناک در زمین تبدیل می کند. برای حریفان. هلند همه چیز را در اختیار دارد. ویژگی های مورد نیاز برای ایجاد ترفندهای شگفت انگیز و شگفت انگیز در سال های آینده.

سرجیو آگوئرو، اسطوره منچسترسیتی معتقد است که ارلینگ هالند می تواند رکوردهای بزرگی را ثبت کند.

ارلینگ هالند می تواند رکوردهای زیادی را ثبت کند


سرویس خبر شماره: 1847845
20 اردیبهشت 1401 @ 18:51 |
2.2 هزار |

5نقطه نظر

سرخیو آگوئرو:

همچنین فراموش نکنیم که او در خط مقدم تیم هجومی مانند منچسترسیتی بازی می کند و این یعنی شانس های زیادی برای ارلینگ هالند برای گلزنی در این تیم وجود دارد. او بازیکن جوانی است و پتانسیل زیادی برای ادامه شکستن این رکورد و ایجاد یک حرفه درخشان دارد و البته کلید دستیابی به این هدف، داشتن ثبات در آینده است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی