اروپا پر از نژادپرست است/ آنچلوتی مقابل ستاره رئال!

مدافع کناری برزیلی یکی از پر سر و صداترین معترضان فوتبال اسپانیا به نژادپرستی بوده است. حرکت معروف او مربوط به زمانی است که در جریان بازی خارج از خانه بارسلونا با ویارئال یک موز به سمت او پرتاب شد، آلوز آن را برداشت و قبل از زدن کرنر بخشی از آن را خورد!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

آلوس برازیلی نوشت: «احمق هایی که هنوز فکر می کنند مشکل رقصیدن است، جدی هستند. آقایان مشکل اصلی این است که اروپا پر از نژادپرست است و نمی پذیرند که ملیت های دیگر بیشتر از آنها در کشورشان حضور داشته باشند. من تقریباً در همه جا این را پشت سر گذاشته ام.»

وینیسیوس جونیور ستاره رئال مادرید روز جمعه با انتشار بیانیه ای از خود در برابر اظهارات نژادپرستانه ای که پس از رقصش پس از گلزنی دریافت کرد، دفاع کرد. اقدام او به شدت مورد حمایت جامعه فوتبال به خصوص برزیل قرار گرفته است.

ساعاتی بعد، دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا نظرات خود را در توییتر بیان کرد. او در پاسخ به توییتی از Moises Yornes گزارشگر ESPN بود که نشان می‌داد رقص وینیسیوس مشکلی نیست.

دنی آلوز درگیر یک جنجال رسانه ای بر سر رقص وینیسیوس جونیور و جنجال نژادپرستی پس از آن شد.

با این حال، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در کنفرانس مطبوعاتی صبح شنبه خود با بازیکن خود مخالفت کرد و گفت که او «این نوع نژادپرستی را در اسپانیا ندیده است».