اروگوئه آسان است، ما هم مزاحم تیم بزرگ می شویم!

* تقسیم خوشحالی با مورایس و وجود رابطه خاص بین او و سرمربی؟

– ما مربی داریم که در سطح بالای جهانی کار کرده است. سیستم کاری که او در سپاهان گذاشته است زمان می برد مخصوصا الان که در ابتدای فصل هستیم برای من و امثال من درک این سیستم زمان می برد. اگر سیستم کاری او را بفهمید، مورایس امسال یا سال آینده سپاهان را به قهرمانی خواهد رساند.

* بحث کلی بازی؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید نورافکن مدافع چپ سپاهان پس از چند بازی روی نیمکت به ترکیب اصلی تیمش بازگشت و پس از دیدار مقابل هواداران به سوالات خبرنگاران حاضر در میکسدزون پاسخ داد. . در ادامه صحبت های این بازیکن را می خوانید؛

مدافع ملی پوش سپاهان پس از گلزنی و پیروزی مقابل هواداران نوید قهرمانی با مورائیس را به هواداران سپاهان داد.

اروگوئه آسان است، ما هم مزاحم تیم بزرگ می شویم!

– کار تیمی بود، گاهی عملکرد ما آنطور که باید نبود، اما امروز با تلاشمان خوب عمل کردیم و پیروز شدیم.

– گوش کن، من به این جمله برمی گردم که آرزوی هر بازیکنی است که برای تیم ملی کشورش کار کند. این یک واقعیت است که همه هموطنان ما دیدند که همه بازیکنان در این دو بازی خوب کار کردند و تیمی که آمد نشان داد که اروگوئه و سنگال آسان هستند، ما می‌توانیم تیم‌های امتیازی بزرگ‌تری را بگیریم و آنها را تحت فشار قرار دهیم و به آن دو بازی امیدوار بود. اگر در تیم باشم 100% می دهم و اگر بیرون باشم به عنوان یک هوادار برایت آرزوی موفقیت می کنم. من و رامین چهار روز منتظر بودیم تا ویزا صادر شود و سه روز قبل از بازی با سنگال او آماده شد و سرمربی تیم گفت که دیگر حرفه ای نیست که با این شرایط بیایم.

* مراحل شکست جزئی را طی کنید؟


سرویس خبر شماره: 1846225
10 اکتبر 1401 @ 21:23 |
18.7 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

اسپات لایت: با مورایس 100 درصد قهرمان خواهیم شد

– من به شخصه معتقدم که او 100 درصد تلاشش را می کند و باید دست به دست هم دهیم تا موفق شویم. بعد از گل خوشحالی نکردم اما به دیدار سرمربی رفتم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

– ابتدا باید بگویم بعد از دو سه بازی که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم، کمی تحت فشار بودیم، این یک واقعیت است. بازی خارج از خانه بود و در آستانه بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس در اصفهان به شدت به سه امتیاز نیاز داشتیم. خدا را شکر می کنم که توانستیم برنده شویم و این روحیه در تیم وجود دارد که به دنبال شکست پرسپولیس در هفته آینده هستیم.

* امتیاز در این بازی؟

* دلت برای اردوی تیم ملی با رامین رضاییان تنگ نشده؟