اروگوئه انتقام ایران را از کانادا گرفت


سرویس خبر شماره: 1845489
05 مهر 1401 ساعت 22:01 |
33.7 هزار امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

دو گل دیدنی از د لا کروز و نونز.

تیم ملی اروگوئه که در آخرین بازی خود پس از هفت بازی متوالی بدون شکست مقابل ایران شکست خورده بود، از ساعت 19:30 امشب در شهر براتیسلاوا اسلواکی به مصاف تیم ملی کانادا رفت و توانست با نتیجه 2 بر صفر به برتری برسد. .

تیم ملی اروگوئه پس از شکست ایران مقابل کانادا به برتری رسید.

اروگوئه انتقام ایران را از کانادا گرفت

در دقیقه 33 تیم ملی اروگوئه با نفوذ سریع لوئیز سوارز از سمت راست زمین و پاس فوق العاده این بازیکن با پرواز طولانی و ضربه سر داروین نونس و با این دو به گل دوم رسید. او مقابل کانادا پیش افتاد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

د لا کروز در دقیقه 26 از خط میانی نزدیک بود به گل برسد که ضربه استثنایی او با کمترین اختلاف از کنار دروازه کانادا به بیرون رفت اما آنها در نیمه اول موفق شدند یک گل دیگر به ثمر برسانند.

اروگوئه که در اوایل بازی با کانادا در مقایسه با ایران نمایش متفاوتی از خود به نمایش گذاشته بود، در دقیقه 6 با ضربه ایستگاهی استثنایی د لا کروز در گوشه دروازه کانادا گل اول را به ثمر رساند. خیلی زود پیشقدم شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اروگوئه که 4 روز پیش در دیداری تدارکاتی مقابل شاگردان کارلوس کی روش قرار گرفت و با یک گل شکست خورد، در دیگر دیدار دوستانه امشب مقابل تیم ملی کانادا قرار گرفت که برخلاف دیدار قبلی خود توانست کاملاً از خود نشان دهد. عملکرد برتر نسبت به حریف خود و رسیدن به پیروزی.