اریکسون: مگوایر و شاو در قطر بازی نخواهند کرد

اما این روزها مگوایر و شاو در منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاخ خوب عمل نمی کنند و به مشاوران دائمی تبدیل شده اند. پس از دو باخت در اوایل فصل، تنهاچ آنها را از فهرست خود حذف کرد و رافائل واران و تایرل مالاسیا را جایگزین آنها کرد.

اریکسون که بین سال‌های 2001 تا 2006 هدایت سه شیرها را برعهده داشت، می‌گوید بعید است ساوت‌گیت از این دو در جام جهانی قطر استفاده کند زیرا استفاده از مگوایر و شاو برای یک سرمربی در این لحظه خطر بزرگی است.

سون گوران اریکسون، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس گفت بعید است که گرت ساوتگیت دو بازیکن منچستریونایتد، هری مگوایر و لوک شاو را به تیم ملی برای جام جهانی دعوت کند.

اریکسون: مگوایر و شاو در قطر بازی نخواهند کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هری مگوایر و لوک شاو مدافعان منچستریونایتد در انگلیس با انتقادات زیادی روبرو هستند و حتی گروه زیادی از هواداران شیاطین سرخ از آنها انتقاد می کنند. این دو اما چندین بار توسط گرت ساوت گیت به تیم ملی دعوت شده اند و به عنوان مثال یکی از بازیکنان اصلی او در خط دفاع در رقابت های یورو 2020 بودند.


سرویس خبر شماره: 1844909
31 سپتامبر 1401 ساعت 9:30 ب.ظ.
27.5 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

او در مصاحبه ای گفت: “تصمیم گیری برای استفاده از مگوایر و شاو بسیار سخت است. من فکر نمی کنم ساوتگیت از آنها استفاده کند. معمولاً این اتفاق نمی افتد که شما دو بازیکن را که روی نیمکت هستند برای تیم خود دعوت کنید. تمرین. یک چیز است، اما حضور در ترکیب ثابت و حضور در شرایط رقابتی چیز دیگری است.



مجله اخبار فوتبال خارجی