اریک تن هاگ از منچستریونایتد می خواهد که سوفیان امرابات را به جای قراردادن مانوئل اوگارته حفظ کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


منچستریونایتد در فصل گذشته خیلی راحت بازی کرد و این عمدتاً به دلیل تغییر اریک تن هاگ به سبک انتقال بالا بود، تغییری که با ستاره فصل قبل آنها، کاسمیرو، مطابقت نداشت.

این برزیلی برای ردیابی به سختی تلاش کرد و از او خواسته شد تا فضای بسیار زیادی را پوشش دهد، چیزی که او دیگر نمی تواند مدیریت کند. جراحات نیز کمکی به او نکرد.

سرمربی هلندی سوفیان امرابات را به صورت قرضی در روز مهلت مقرر به خدمت گرفته بود و پس از کار با او در گذشته، احساس می کرد که می توان به مراکشی اعتماد کرد تا در صورت لزوم به او کمک کند.

با این حال، ستاره فیورنتینا به دلیل نداشتن یک پیش فصل مناسب، با رنگ های جدید خود با مشکل مواجه شد و بسیاری تصور می کردند که او برای سختی های لیگ برتر بسیار کند به نظر می رسد.

قهرمان جام جهانی قطر حتی به دلیل نمایش های ترسناک خود به عنوان “ماهی بیرون از آب” شناخته شد. مجبور شدن به بازی به عنوان یک دفاع چپ اضطراری در مواقعی نیز به اعتماد به نفس او کمکی نکرد و بیشتر گزارش‌ها حاکی از آن بود که در پایان کمپین، یک خروج در کارت‌ها وجود داشت.

فصل امرابات با رنگ قرمز، هدف جدیدی ظاهر می شود

با این حال، او در فینال جام حذفی به طور غیرمنتظره‌ای درخشید و ناگهان گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه این بازیکن می‌خواهد بماند و باشگاه در حال بررسی گزینه خرید است. با توجه به اینکه آینده خود تن هاگ به دور از امنیت است، در آن زمان هیچ تماسی از سوی باشگاه انجام نشد.

از زمانی که پنجره باز شد، شیاطین سرخ با یک حرکت هیجان انگیز برای مانوئل اوگارته از پاری سن ژرمن مرتبط هستند و این بازیکن اروگوئه ای برای بازی در تئاتر رویاها باز است.

در حالی که اولین پیشنهاد آنها رد شد، یونایتد مطمئن است که طبق گزارش روزنامه نگار، می توان بین هر دو باشگاه با مبلغی کمتر از 50 میلیون یورو به توافق رسید. کریستوفر میشل.

تنها مشکل؟ تن هاگ که قرار است بماند و به امضای قرارداد بلندمدت جدید نزدیک است، از باشگاه می‌خواهد که بازیکن ملی پوش مراکشی را در صورت انتخاب بین این زوج حفظ کند. او حتی در حال مدل‌سازی کیت جدید دیده شد که شاید نشانه دیگری از اقامت طولانی مدت باشد.

EtH ماندن Amrabat را به قرارداد Ugarte ترجیح می دهد

منچستر به انتقال اوگارته خوشبین است. هزینه انتقال حتی می تواند به 50 میلیون یورو کاهش یابد. اما: اریک تن هاگ می خواهد امرابات را حفظ کند. این روزنامه نگار در ادامه نوشت ایکس (سابق توییتر).

در حالی که امرابات نسبت به مراحل آخر فصل پیشرفت کرد، به نظر می رسد که عدم آوردن اوگارته در زمانی که فرصت وجود داشت، انتخاب اشتباهی بر اساس عملکرد بازیکن در گذشته نزدیک بوده است.

او به شدت برای باشگاه جدیدش شروع کرد، حتی به عنوان یک “مکاشفه” نامیده شد، اما دقایق او با پیشرفت فصل کاهش یافت. او در جریان کوپا آمه‌ریکا بازگشته است و اروگوئه را به مرحله یک چهارم نهایی هدایت کرده و در آنجا به مصاف برزیل می‌رود.

حتی اگر 20 بار قهرمان لیگ انگلیس آمرابات را حفظ کند، به نظر می رسد کاسمیرو در راه خروج از باشگاه های عربستان سعودی برای امضای او باشد. در صورتی که INEOS تصمیم به انجام بازی بگیرد، هم رزمی او در هافبک آمریکای جنوبی می تواند به عنوان جانشین عالی به میدان بیاید.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/07/03/erik-ten-hag-wants-manchester-united-to-keep-sofyan-amrabat-instead-of-signing-manuel-ugarte-282355/ منبع: