اریک تن هاگ به منچستریونایتد دستور داد تا علیرغم مقاومت به تعقیب هری کین ادامه دهد – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

با این حال، شیاطین سرخ باید بر مقاومت سنگین دنیل لوی، رئیس تاتنهام هاتسپر، که تمایلی به جدایی از خدمات طلسم خود ندارد، غلبه کنند.

Peoples Person گزارشی را پوشش داد که نشان می‌داد کین در حال نزدیک‌تر شدن به انتقال به سانتیاگو برنابئو است.

با این حال، خواسته های لوی می تواند به این معنا باشد که کین نیز فراتر از توان رئال مادرید است، بیشتر پس از آن که غول های اسپانیایی برای به ارمغان آوردن جود بلینگهام اقدام بزرگی کردند.

مانند جزئیاتی مبنی بر اینکه مادرید به دنبال کین “سرد شده است.” قیمت درخواستی ظالمانه لوی آنها را به تعویق انداخته است. باشگاهی با قد و قامت رئال به سادگی تعقیب و گریز را رها نمی کند و بنابراین ممکن است هنوز در مورد برنامه های آنها پیچ و خم هایی وجود داشته باشد.


اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، علیرغم اصرار دنیل لوی مبنی بر اینکه کاپیتان انگلیس به یک تیم لیگ برتری فروخته نخواهد شد، مشتاق است باشگاه به دنبال هری کین ادامه دهد.

ورزشکاران گزارش داده اند که یونایتد از موضع لوی آگاه است، اما تن هاگ همچنان امیدوار است که بتواند در تابستان امسال بازیکن خود را به دست آورد.

با این حال، مانند گفته اند که مادریدی ها علاوه بر این که قیمت او 115 میلیون یورو است، نمی خواهند سیاست نقل و انتقالات خود برای خرید جوانان را کنار بگذارند.

برخی بر این باورند که سرمربی تاتنهام، اگرچه از پیشبرد مذاکرات تا پایان پنجره خوشحال است، اما باید تابستان امسال بفروشد.

اتلتیک همچنین اشاره کرد که کین در رادار رئال مادرید است. لوس بلانکوس نیز مانند یونایتد، پس از جدایی کریم بنزما از عربستان، به دنبال یک مهاجم هستند.

خروج مادرید از رقابت‌ها اکنون درها را برای یونایتد کاملاً باز می‌کند و تن هاگ می‌تواند محتاطانه نسبت به رسیدن به هدف رویایی خود خوش‌بین باشد.

https://thepeoplesperson.com/2023/06/08/erik-ten-hag-instructs-manchester-united-to-continue-pursuing-harry-kane-despite-resistance-265029/ منبع:

اگر لوی به سمت خود باقی بماند، یونایتد آماده است تا زمانی که کین در سال 2024 بازیکن آزاد شود صبر کند – انتظار نمی رود که او قرارداد خود را با اسپرز تمدید کند. بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن نیز در مورد ستاره خود با شمال لندنی ها در تماس هستند.

طبق این خبر، این بازیکن 29 ساله آماده انتقال به اسپانیا است، حتی اگر یک چشمش به شکستن رکورد گلزنی آلن شیرر در لیگ برتر باشد.

گفته می‌شود که تن هاگ احساس می‌کند که یونایتد شانس واقعی برای جذب کین دارد… از این رو، مربی تمایل دارد تا جان مورتو، مدیر فوتبال، حداقل عزم لوی را آزمایش کند.

بارها اشاره شده است که کین هدف شماره یک یونایتد برای پست مهاجم است.