اریک تن هاگ خواسته های خود را از بازیکنان با نزدیک شدن به پایان فصل تجاری بیان می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

یونایتد این فرصت را دارد که در صورت پیروزی مقابل قدیس، چهار امتیاز از تاتنهام فاصله بگیرد.

به گفته این بازیکن هلندی، هر بازی برای شیاطین سرخ مانند یک امتحان است.

تن هاگ گفت: «فکر می کنم [as] فصل به پایان می رسد، برای هر تیمی سخت تر خواهد بود زیرا فشار بیشتر و بیشتر خواهد شد. بنابراین شما به شخصیت نیاز دارید، به یک تیم مصمم نیاز دارید، به یک تیم مقاوم نیاز دارید.”

سرمربی یونایتد به دنبال استفاده از پیروزی 4-1 تیمش مقابل رئال بتیس در روز پنجشنبه به عنوان سکوی پرشی برای بازگشت به مسیرهای پیروزی در لیگ خواهد بود.

بسته به حریف، سوالات مختلفی از بازیکنان پرسیده می شود و این بر عهده آنهاست که پاسخ مناسب را بدهند.

این بازیکن 53 ساله بر اهمیت بازی به بازی تاکید کرد.

پس برای بردن آن به یک شخصیت قوی به عنوان یک تیم نیاز دارید.

اگر می‌خواهید مدال‌های نقره‌ای را به دست آورید، چالش بزرگی وجود دارد و همانطور که گفتم با ادامه فصل، زمانی که در نهایت به مقام‌های نهایی لیگ بروید، برای کسب جام‌ها، چالش بالاتر خواهد رفت.»

شاگردان آنتونیو کونته نیز یک بازی بیشتر انجام داده اند.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/11/erik-ten-hag-outlines-his-demands-to-the-players-as-seasons-business-end-approaches-261019/ منبع:

تن هاگ خاطرنشان کرد که یونایتد از این مزیت برخوردار است که مجبور نیست از روی شانه های خود نگاه کند و بنابراین، تمرکز باید بر روی بهتر شدن به عنوان یک تیم باشد تا کاری که رقبا انجام می دهند.

ده هاگ با خبرنگاران صحبت کرد پیش از بازی یکشنبه یونایتد مقابل ساوتهمپتون.


اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد از بازیکنانش خواسته است تا با نزدیک شدن به پایان فصل تجاری، شخصیت خود را نشان دهند و توانایی خود را ثابت کنند.