اریک تن هاگ در تماس مستقیم با جاشوا زیرکزی به امید اینکه بتواند او را برای پیوستن به منچستریونایتد متقاعد کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


تا کنون ثابت شده است که پیدا کردن یک شریک مهاجم برای کاهش بار راسموس هوجلوند برای منچستریونایتد دشوارتر از حد انتظار بوده است.

این بازیکن دانمارکی در اولین فصل خود به وضوح بیش از حد بازی کرد و اریک تن هاگ مجبور شد به دلیل عدم وجود گزینه های جایگزین به او تکیه کند. گلیزرها در تابستان گذشته و ژانویه به تقویت بیشتر کمک نکردند.

علیرغم بازی در شرایط دشوار، ستاره سابق آتالانتا به عنوان بهترین گلزن ظاهر شد و قهرمان 20 بار لیگ انگلیس بسیار تحت تأثیر قرار گرفت و ملی پوش دانمارکی را به عنوان بازیکن اصلی خود در حرکت رو به جلو می دانست.

آنها در تلاشند شخصی را به دست آورند که گاهی از نواختن کمانچه دوم خوشحال شود. شایعه شده است که جاشوا زیرکزی هدف اصلی است، اما مهاجم هلندی جاه طلبی دارد که نقطه کانونی تیم جدیدش باشد.

Zirkzee می خواهد به عنوان مرد اصلی بازی کند

او 12 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل دیگر به بولونیا داد که با نمایش های این مهاجم که مورد توجه بسیاری از ایتالیا و انگلیس قرار گرفت، پنجم شد.

گزارش هایی وجود داشت مبنی بر اینکه او مایل است در بولونیا باقی بماند، جایی که تضمین می کند به عنوان شماره 9 بازی کند، در حالی که آث میلان نیز مشتاق است که بازیکن سابق بایرن مونیخ را به عنوان مهاجم اصلی خود تبدیل کند.

بند فسخ 40 میلیون یورویی مهاجم هلندی از روز دوشنبه فعال می‌شود و طبق اعلام این بند تا آگوست اعتبار دارد. شخص مردم به تازگی.

در حالی که اجرای بند آزادسازی این بازیکن 23 ساله مشکلی برای روسونری نخواهد داشت، آنها از پرداخت حق کمیسیون درخواست شده توسط نماینده این بازیکن خودداری کرده اند.

یونایتد هیچ مشکلی با این کار ندارد و اکنون، تن هاگ وظیفه دارد تا از بن بست با ستاره هلندی خارج شود.

تلاش EtH برای متقاعد کردن Zirkzee

اسکای ایتالیا مدعی شده است که سرمربی سابق آژاکس مستقیما با زیرکزی در تماس است و امیدوار است او را متقاعد کند که سری آ را برای منچستر کنار بگذارد. او به برنده لیگ قهرمانان اروپا اطلاع داده است که هدف اصلی یونایتد در تابستان امسال است.

تماس‌ها بین منچستریونایتد و زیرکزی در روزهای اخیر ادامه داشته است. ده هاگ با او صحبت کرد و او را در راس اهداف نقل و انتقالات قرار داد.

فقط زمان نشان می دهد که آیا این ترفند جواب می دهد یا خیر، اما یونایتد باید به زودی دست به کار شود. تمرینات پیش فصل از 8 جولای آغاز می شود و باشگاه تور پیش فصل خود را با بازی مقابل روزنبورگ در 15 جولای آغاز خواهد کرد.

تن هاگ می خواهد که INEOS قبل از آن اکثریت بازیکنان را به دست آورد. آیا آنها می توانند تحویل دهند اکنون سوالی است که باید پاسخ داده شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/06/29/erik-ten-hag-in-direct-contact-with-joshua-zirkzee-hoping-to-convince-him-to-join-man-united-282033/ منبع: