اریک تن هاگ در حالی که مارکوس راشفورد چشم به راه خروج می‌کند، قرارداد جدیدی امضا می‌کند

اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، قرارداد جدیدی با شیاطین سرخ امضا کرد، زیرا این بازیکن هلندی حداقل یک سال دیگر در این تیم باقی می ماند.

در حالی که تن هاگ می ماند، انتظار می رود مارکوس راشفورد در تابستان امسال باشگاه را ترک کند.

اریک تن هاگ قرارداد جدید را امضا می کند

در پایان فصل گذشته گمانه زنی هایی در مورد ماندن یا عدم ماندن تن هاگ در منچستریونایتد در سال آینده وجود داشت و شایعاتی مبنی بر اخراج این مربی پس از فینال جام حذفی منتشر شد.

اما یونایتد وقتی رقیب سرسخت منچسترسیتی را در فینال شکست داد و تن هاگ دومین جام خود را در چند سال حضور در باشگاه به دست آورد، همه را شوکه کرد.

پس از تابستانی پر از گمانه زنی ها پیرامون نقش سرمربی در یونایتد، سرانجام به تن هاگ پیشنهاد تمدید قرارداد شد که این بازیکن هلندی حداقل تا سال 2026 در باشگاه باقی خواهد ماند.

با وجود موفقیت در منچستر در دو سال گذشته، تن هاگ اهداف خود را برای آینده روشن کرده است: “من بسیار خوشحالم که با باشگاه برای ادامه همکاری با یکدیگر به توافق رسیدم. با نگاهی به دو سال گذشته، می‌توانیم با افتخار به دو جام و نمونه‌های زیادی از پیشرفت از جایی که در زمان پیوستن من بودیم، فکر کنیم.

با این حال، ما همچنین باید روشن باشیم که هنوز کار سخت زیادی برای رسیدن به سطوح مورد انتظار منچستریونایتد وجود دارد، که به معنای چالش برای قهرمانی در انگلیس و اروپا است.

تنها چند هفته تا آغاز کار تن هاگ در پیش فصل باقی مانده است، اما ممکن است یکی از آشناترین چهره های منچستریونایتد در آنجا نباشد.

مارکوس راشفورد چشم به راه خروج

در طول دو سال سرمربیگری هلندی، اختلافات عمومی زیادی بین راشفورد و تن هاگ وجود داشته است و قرارداد جدید این مربی می‌تواند مجبور به انتقال مهاجم شود.

مارکوس راشفورد در فصل 2023/24 لیگ برتر در منچستر با مشکل مواجه شد و با تنها 7 گل در 33 بازی در لیگ، این وینگر برای به ثمر رساندن دقایق به مشکل خورد.

سال گذشته همه چیز بین هواداران یونایتد و پسر ستاره‌شان مسموم شد، زیرا راشفورد حتی توسط هم تیمی‌هایش از یک مناظره داغ در اولدترافورد با یک هوادار در سکوها قبل از مسابقه دور شد.

با عدم دعوت به تیم انگلیس در تابستان امسال و کاهش دقایق برای یونایتد در سال گذشته، رشفورد می تواند به دنبال جدایی از منچستر در تلاش برای احیای حرفه خود باشد.

طبق گزارشات، یونایتد در تابستان امسال برای جذب رشفورد آماده است، و PSG مدعی اصلی جذب این بازیکن انگلیسی در مقابل آرسنال است که می تواند یک حرکت غافلگیرکننده برای ستاره نامطلوب انجام دهد.



https://sportslens.com/news/manchester-united-transfer-news-erik-ten-hag-signs-new-deal-as-marcus-rashford-eyes-up-exit/ منبع: