اریک تن هاگ در یورو 24 بر گرت ساوتگیت سایه انداخت – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


اریک تن هاگ پس از چند هفته دردناک انتظار برای شنیدن اینکه آیا هنوز شغلی به عنوان سرمربی منچستریونایتد دارد یا نه، دوباره اخراج شد.

پس از مصاحبه با حداقل شش جایگزین احتمالی برای هلندی، مالکان جزئی اینئوس تصمیم گرفتند حداقل در حال حاضر با او بمانند.

این منجر به بحث بر سر قرارداد جدید شده است، چیزی که تن هاگ دیروز هنگام حضور در تلویزیون هلند به عنوان یک کارشناس خود را تایید کرد.

هنگام ارائه نظرات کارشناسی خود در مورد بازی افتتاحیه انگلیس در برابر صربستان، تواضع یا آرامش کمی در رفتار سرمربی مشهود بود، در واقع، احتمالاً پرشور بهترین کلمه برای توصیف آن است.

نظرات او در مورد قرارداد جدید، مصاحبه با سایر کاندیداها و آمادگی جسمانی لوک شاو در جاهای دیگر پوشش داده می شود، اما یک گفتگوی جالب پس از بازی زمانی که از او خواسته شد در مورد عملکرد خشن انگلیس اظهار نظر کند، مطرح شد.

او گفت: “این چشم انداز مدیر (گرت ساوتگیت) است تلگراف). انگلیس 1-0 پیش می‌رود، سپس او تصمیم می‌گیرد با فشرده کردن تیمش و تکیه بر لحظات باقی‌مانده بازی، قمار را شروع کند.»

کنایه و تند کامنت ها برای هواداران یونایتد از بین نرفته است.

از نظر طعنه آمیز، یکی از مواردی که تن هاگ را به آستانه اخراج رساند، ناتوانی او در جمع و جور کردن تیمش در طول فصل 2023/24 بود. خط هافبک او بیش از یک ضربه گیر سوراخ داشت و تیمش بدترین گل ها را در تاریخ باشگاه در برابر رکورد، میانگین هر بازی، داشت.

با توجه به استفاده مداوم تن هاگ از سیستم مبتنی بر انتقال، که در آن یونایتد در دوره های وسیعی از بازی حتی در برابر حریفان رده پایین تر، در انتظار فرصتی برای مقابله، مالکیت توپ را واگذار کرد، بخش «تکیه به لحظات» در این اظهار نظر نیز طعنه آمیز بود.

از نظر واضح بودن نظرات او، به طور گسترده گزارش شد که ساوتگیت یکی از پیشتازانی بود که از تن هاگ در اولدترافورد هدایت می شد. در واقع، امتناع سرمربی انگلیس از وارد شدن به بحث با یونایتد تا بعد از یورو، ممکن است تنها چیزی باشد که بیکن هلندی را نجات داد و اینئوس باید زودتر تصمیم بگیرد.

نظرات تند تند هاگ در مورد زیرکی تاکتیکی حریفش از این رو بسیار برتر بود.

آیا تن هگ هنوز از شبح ساوتگیت که بالای شانه اوست احساس خطر می کند؟ یا فقط تلخی و خشم از این تصور بود که او با چنین موجودی پست جایگزین شده بود؟ ما نمی توانیم بگوییم.

تأیید او مبنی بر اینکه توافق بر سر یک قرارداد جدید «به راحتی انجام نمی شود» و اینکه «ما هنوز باید در مورد این موضوع صحبت کنیم»، همراه با رفتار عمومی او، برای همه آشکار ساخت که رابطه او با کارفرمایانش حداقل می توان گفت اکنون سرد است.

مرد هلندی خواستار یک قرارداد دو ساله با بسیاری از شروط دیگر است، در حالی که اینئوس به دنبال درجات مختلف کنترل از او و ایجاد دریچه های فرار در قرارداد خود است، بنابراین مصالحه زیادی برای جلوگیری از بن بست لازم است. .

اگر توافقی حاصل نشود، با پایان یافتن یورو، ساوت گیت می تواند بار دیگر به بزرگترین تهدید برای آینده تن هاگ تبدیل شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/17/erik-ten-hag-throws-massive-shade-on-gareth-southgate-at-euro-24-281723/ منبع: