اریک تن هاگ قبل از اینکه تصمیم بگیرد با او همراهی کند در مورد شکار مدیریتی منچستریونایتد صحبت می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، قبل از اینکه در نهایت تصمیم گرفته شود که او در اولدترافورد ادامه دهد، در مورد تلاش های باشگاه برای یافتن جانشینی برای او صحبت کرده است.

تن هاگ در معرض شدیدترین انتقادها قرار گرفت زیرا یونایتد فصل بسیار ناامیدکننده 2023/24 را تحمل کرد. این تیم در جایگاه هشتم قرار گرفت که کمترین رتبه آنها از سال 1989/90 است.

در بخش‌های بزرگی از کمپین پر سر و صدا، تن هاگ و بازیکنانش به دلیل نتایج و عملکرد متناقضشان مورد انتقاد قرار گرفتند.

با این حال، نوری در انتهای تونل برای هلندی وجود داشت زیرا او یک پیروزی درخشان 2-1 مقابل منچسترسیتی در فینال جام حذفی را طراحی کرد. بلافاصله پس از آن مسابقه، INEOS یک بررسی پایان فصل را آغاز کرد که بیش از دو هفته به طول انجامید. گفته شد که نتایج بررسی تعیین خواهد کرد که آیا تن هاگ شغل خود را حفظ خواهد کرد یا خیر.

در حالی که ممیزی کامل INEOS در حال انجام بود، اعتقاد بر این است که آنها با جایگزین‌های بالقوه Ten Hag در تماس بودند. یونایتد با نمایندگان مدیران دیگری مانند توماس توخل، کیران مک کنا، روبرتو دی زربی، گرت ساوتگیت، توماس فرانک و مارکو سیلوا ارتباط برقرار کرد.

ادعا شده بود که رتکلیف شخصا با توخل در موناکو ملاقات کرده است تا در مورد نامزدی سرمربی آلمانی برای پست مدیریتی یونایتد گفتگو کند. توخل در نهایت خود را از رقابت خارج کرد.

فقدان گزینه‌های مناسب و عوامل دیگری مانند ارتقای جوانان او باعث شد تا INEOS و برترین بازیکنان یونایتد را متقاعد کند که زمان بیشتری را برای ده هاگ اختصاص دهند.

در واقع، این بازیکن 54 ساله در آستانه امضای قراردادی دو ساله جدید است که او را در آینده ای قابل پیش بینی با شیاطین سرخ حفظ می کند.

پیش از دیدار آغازین مرحله گروهی انگلیس مقابل صربستان، تن هاگ در تلویزیون هلند ظاهر شد NOS Studio Voetbal و بینشی در مورد آنچه واقعاً در پشت صحنه رخ داده است را ارائه داد.

او تأیید کرد که INEOS واقعاً با جانشینان بالقوه‌اش صحبت کرده است، اما در نهایت، آنها تصمیم گرفتند که او را حفظ کنند زیرا به او اطلاع دادند که او بهترین گزینه برای این نقش است.

او توضیح داد که یونایتد «تعطیلات او را به هم زد» و «ناگهان در آستان او ظاهر شد» در ایبیزا تا توضیح دهد که می‌خواهند با او همکاری کنند.

تن هاگ همچنین گفت که یونایتد او را برای استراحت بسیار شایسته خود به ایبیزا فرستاد.

وی افزود: منچستریونایتد به من گفته که با توخل صحبت کرده است، اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که بهترین سرمربی را در اختیار دارند.

من و منچستریونایتد هنوز باید برای قرارداد جدید به توافق برسیم. این به راحتی انجام نمی شود، ما هنوز باید در مورد این صحبت کنیم…”

در مورد روند بررسی پایان فصل و نحوه انجام آن، تن هاگ اظهار داشت: «INEOS وقت خود را گرفت. آنها در فوتبال جدید هستند، طبیعی است که به فصل فکر کنیم. بر کسی پوشیده نیست که آنها با چندین نامزد صحبت کردند.»

وقتی از او پرسیده شد که فهمیدن باشگاه با نامزدهای دیگر صحبت می کند، چه احساسی دارد، او پاسخ داد: «اینجا در هلند این کار انجام نمی شود، در واقع، اینجا حتی مجاز نیست. اما در انگلستان قوانین و قوانین متفاوتی دارند.»

تن هاگ همچنین در مورد یکی از بازیکنانش، مارکوس راشفورد، و حذفش از ترکیب گرت ساوتگیت در یورو 2024 صحبت کرد.

گفر یونایتد اصرار داشت که راشفورد نیز مانند جک گریلیش، فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و عملکرد نامناسب او باعث شد که او انتخاب نشود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/16/erik-ten-hag-opens-up-on-man-uniteds-managerial-hunt-before-decision-to-stick-with-him-281707/ منبع: