اریک تن هاگ می گوید هیچ خطری برای فرسودگی بازیکنان در منچستریونایتد وجود ندارد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

“به همین دلیل است که آنها بسیار خوب هستند. شما همیشه می توانید به آنها اعتماد کنید و به همین دلیل است که آنها جام های زیادی کسب کرده اند.”

او پاسخ داد: «بله، فکر می‌کنم همین‌طور است، و این رویکرد درستی است که حواس‌تان را از چیزی پرت نکنید و حرکت را ادامه دهید.»

شاید به اندازه سایر تیم‌ها نباشد، اما این موضوع نیز به رویکرد شما نسبت به آن و نحوه مدیریت بار شما مربوط می‌شود.


https://thepeoplesperson.com/2023/02/03/erik-ten-hag-says-there-is-no-danger-of-player-burnout-at-man-united-259261/ منبع:



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی درباره یونایتد، مستقیماً در صندوق ورودی خود – قبل از هر مسابقه و در طول ماه دریافت خواهید کرد.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

شما نمی توانید از آن اجتناب کنید، اما اگر می خواهید در فصل موفق باشید، به بازیکنان کلیدی خود نیاز دارید. برونو نیز در هر بازی بازی می‌کند، اما فکر می‌کنم آن بازیکنان توانایی آن را دارند.»

البته ما به بازیکنانی نیاز داریم که این موضوع را پوشش دهند [schedule] چون برای هر بازیکنی محدودیتی وجود دارد، اما من فکر می‌کنم ما عمقی در ترکیب خود داریم.

سپس از او پرسیده شد که آیا مانند سر الکس فرگوسن دوست دارد دو بازی در هفته انجام دهد یا خیر.

با این حال، رئیس اعتراف کرد که نیاز به یک تیم قوی و پوشش برای بازیکنان کلیدی او وجود دارد.

من یک تیم بزرگ را ترجیح نمی دهم، اما این تیم نیز مشکلاتی دارد. در خط مقدم تا الان از نظر کمی مشکل داشتیم. نه در کیفیت بلکه با در دسترس بودن بازیکنان. اگر می‌خواهید تمام بازی‌ها را پوشش دهید و موفق باشید، قطعاً به اعداد نیاز دارید.»


اریک تن هاگ می گوید هیچ خطری برای فرسودگی بازیکنان در منچستریونایتد وجود ندارد.

او [Casemiro] مهم است، اما در فوتبال برتر، این خطر وجود دارد که بازیکنان آسیب ببینند.

این مزیت بسیاری از مسابقات است. که هر بار می توانید روی آن کار کنید و نیازی به انتظار طولانی ندارید.

در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر یونایتد از سرمربی تیم درباره تعداد بازی هایی که کاسمیرو انجام می دهد سوال شد و پاسخ داد:

اگر مجبور باشید مسابقات زیادی را پوشش دهید، همچنین این شانس را دارید که مسابقات و بازی خود را خیلی سریع بهبود بخشید و من فکر می کنم این چیزی است که در این لحظه می بینیم.”