اریک دایر: از فوتبال باید لذت برد نه مست کرد


سرویس خبر شماره: 1854345
نوامبر 28, 1401 @ 21:44 |
2.8K |

1نقطه نظر

اریک دایر، ستاره تیم ملی انگلیس می گوید هواداران نباید در مورد محرومیت قطر از الکل سخت بگیرند.

اریک دایر:

پس از تنش ایجاد شده امروز بر سر این موضوع، اینفانتینو رئیس فیفا موضع گرفت و خطاب به منتقدان این تصمیم گفت: مشکل شما چیست؟ الکل، خوب، سه ساعت نخورید، چه اتفاقی می افتد؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فیفا روز گذشته پس از دریافت درخواست لحظه آخری قطر مبنی بر ممنوعیت فروش و مصرف مشروبات الکلی در ورزشگاه های جام جهانی و اطراف آن اعلام کرد که این درخواست را پذیرفته است.

ستاره تاتنهام در این مصاحبه گفت: “فکر می کنم در جام جهانی همه می توانند بدون نوشیدن مشروب خوش بگذرانند. وظیفه ما به عنوان تیم ملی انگلیس و همه تیم های دیگری که در این تورنمنت بازی می کنند این است که فوتبال درجه یک و هیجان انگیز بازی کنیم. فوتبال زیبایی که جو عالی را در استادیوم ها ایجاد می کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

اریک دایر، ستاره تیم ملی انگلیس که روز دوشنبه اولین بازی خود در جام جهانی را مقابل ایران انجام می دهد، در گفت و گو با بی بی سی به این جنجال ها پرداخت و به هواداران گفت که خیلی سخت نگیرند زیرا می توانید بدون نوشیدن مشروب از جام جهانی لذت ببرید. به نظر می رسد اریک دایر یکی از بازیکنان فیکس سه شیرها در این تورنمنت باشد و روز دوشنبه به مصاف ایران خواهد رفت.